Sposoby na organizację czasu

Nie wiem jak wy ale ja ostatnio jestem ciągle zabiegana, latam w kółko szkoła dom, dlatego ciężko mi znaleźć czas na coś innego oprócz nauki. Ostatnio jednak poznałam sposoby, dzięki którym jest mi o wiele łatwiej zorganizować sobie czas. Dzisiaj chciałabym podzielić się nimi z Wami na blogu, mam nadzieję, że chociaż trochę się zainspirujecie.

1)Nie zostawiaj wszystkiego na ostatnią chwilę 

Brzmi banalnie prawda? Ale jak trudno jest się do tego dostosować, zawsze mamy miliony innych, rzeczy do zrobienia oprócz tego co musimy wykonać naprawdę. Więc może warto poświęcić kilka minut, godzin  na zrobienie czegoś dzisiaj nie jutro, nie pojutrze. Zacznij tu gdzie jesteś dzisiaj, teraz a zobaczysz efekty i na pewno sobie za to podziękujesz

2)Prowadź kalendarz

Nawet osoba z dobrą pamięcią nie jest w stania zapamiętać wszystkiego. Więc może warto zacząć zapisywać najważniejsze zajęcia, sprawdziany,  wydarzenia. Nie musi to być papierowy kalendarz ja korzystam z aplikacji na telefon ,,Kalendarz Wombata" która jest bardzo fajna, bo można w niej ustawiać przypomnienia. Ale to ty decydujesz, który kalendarz najbardziej ci odpowiada na rynku jest ich tyle, że możesz znaleźć idealny, mały, duży, kolorowy, czarny...  jaki tylko dusza zapragnie :)

3)Karteczki samoprzylepne 

Warto na nich pisać o najważniejszych wydarzeniach, pomysłach są nie tylko bardzo przydatne ale też małe co pozwala na zabranie ich praktycznie wszędzie i zapisywanie na nich wszystkiego począwszy od pomysłów na posty do terminów sprawdzianów, dat urodzin kolegów z klasy itp.
Możecie mieć też kilka przy łóżku, bo jak wiadomo przed pójściem spać przychodzą nam do głowy  najlepsze idee.

4)Wyłączaj telefon, gdy masz coś zrobić 

Gdy biorę się za naukę lub man coś ważnego na głowie mój telefon jakby na złość musi informować mnie o setkach powiadomień, więc gdy na prawdę nie mam czasu po prostu wyłączam go i chowam głęboko do szuflady aby mnie nie kusił. Radzę Wam spróbować a zobaczycie ile czasu zyskacie.

5) Planer/ wypisanie co masz zrobić 

Rano warto wypisać sobie rzeczy, które masz zrobić w ciągu dnia. Polecam zacząć wyliczanie od rzeczy najważniejszych do mniej ważnych możesz też podkreślać priorytety np: na czerwono, mniej ważne rzeczy na zielono itp. Gwarantuję, że dzięki temu znajdziesz więcej czasu dla siebie a twoje obowiązki będą bardziej rozłożone w czasie. Nie musisz kupować planera ze sklepu wystarczy zeszyt, odrobina wyobraźni i można stworzyć go samodzielnie i  na pewno taniej.

18 komentarzy :

  1. Kalendarz i planer to dla mnie najlepsze sposoby na organizację :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście używam kalendarza jako planera. :) Dobre rady. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne sposoby. Wpis dla mnie przydatny, ponieważ mam problem z organizacją czasu, ciągle nie mogę się z niczym wyrobić.
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, mam do ciebie ogromną prośbę!
    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc! Wystarczy, że klikniesz TUTAJ.
    Wiem, że mogę na Ciebie liczyć i mam nadzieję, że pomożesz! :)

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku odpuściłam sobie kalendarz, ale planner pozostał. Zapisuję w nim daty kartkówek i sprawdzianów, uczę się z niego, kiedy zbliża się jakiś test, czy spisuję tam sobie ulubione piosenki, filmy czy blogowe kwestie. To naprawdę pomaga w organizacji.

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne sposoby! muszę je wykorzystać, sama mam problem z organizacją czasu :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam, warto wypróbować nic na tym nie tracisz <3

      Usuń
  7. Uwielbiam organizować. Tym sposobem zaoszczędzamy o wiele więcej czasu i jesteśmy bardziej produktywni. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne rady :) organizacja czasu to dla mnie podstawa!

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie. Cieszę się, że rady się przydały

      Usuń
  9. Przydatne! większość już znałam, przetestowane. Najwazniejsze to nie odkładac wszystkiego na ostatnią chwilę!

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wpadłam ale mam nadzieję, że znajdę czas na częste odwiedziny dziękuję za obserwację <3 <3 <3

      Usuń
  10. Polecam wszystko :D Sama stosuje i jak na razie idzie bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko u mnie się sprawdza <3

      Usuń
  11. Bardzo fajny wpis :)
    zapraszam do mnie na nowo powstałego bloga o tematyce życiowej i motywacyjnej :)
    Stay positive, be happy
    http://open-mindblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

❤ Instagram: https://www.instagram.com/monikaa_1999_

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka