Wspomnienia z dzieciństwa

W dzisiejszym poście , chciałabym poruszyć temat wspomnień a dokładniej tych z beztroskiego okresu naszego życia czyli dzieciństwa,bo przecież chyba każdy potrafi sobie przypomnieć sytuacje , które sprawiały mu wtedy radość, rzeczy lub zdarzenie, które wywołują na jego twarzy uśmiech na samą myśl o nich. Ten post jest dla mnie o tyle ważny,  ponieważ już tylko nie całe pół roku zostało do moich 18 urodzin, więc w tym wpisie chciałabym się poniekąd rozliczyć z pewnym etapem, który się dla mnie niedługo kończy.

1.Karteczki 


No, bo kto ich nie pamięta, kochałam je zbierać i jeszcze do tej pory mam z nimi album. Często przynosiłyśmy je z koleżankami do szkoły i się wymieniałyśmy, no i oczywiście duże oraz błyszczące były najbardziej drogocenne.

2.Pamiętnik 

Nie chodzi mi tutaj o pamiętnik, w którym zapisywało się najważniejsze wydarzenia ze swojego życia (chociaż taki też prowadziłam) ,ale o taki, który dawało się  przyjaciołom do wpisywania się. Swoją drogą to bardzo dobra pamiątka, bo pod wierszykami, można znaleźć podpisy znajomych


3.Bajki i baśnie Andersena oraz braci Grimm

Chyba każdy kiedyś  słyszał opowieść o ,,Brzydkim kaczątku '', ,,Calineczce'' czy chodź by o ,,Kopciuszku" i wielu innych.  Ja nie wyobrażam sobie jak by wyglądało moje dzieciństwo bez nich, pamiętam jak rodzice czytali mi je przed snem i jak siedziałam wlepiona w ekran telewizora, nie mogąc się oderwać.


4.Zabawa w chowanego, berka i gra w klasy  

 


5.Budowanie domków z poduszek i krzeseł 

Pamiętam do tej pory jak budowałam bazy, w których można było się skryć, wymyślać różne zabawy no i oczywiście leżeć od rana do nocy.

 

6.Gra na flecie 

W podstawówce w ramach lekcji z wychowawczynią uczyliśmy się grać na flecie, dzięki temu nie tylko polubiłam muzykę ale także mam mile wspomnienia a swój flet zachowałam do dzisiaj.


7. Wiersze Juliana Tuwima 


Chyba każdy słyszał chociaż jeden wiersz Tuwima mi najbardziej utkwiły w głowie : ,,Lokomotywa", ,,Murzynek Bambo" i ,,Rzepka" chociaż wszystkie są świetne


30 komentarzy :

  1. zatęskniłam za tamtymi czasami...

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby to było wczoraj! Gdzie teraz te dzieci bawiący się na zewnątrz? Jak ja byłam dzieckiem to wszyscy bawiliśmy się na osiedlu. Od rana do wieczora poza domem :D Ja w klasy raczej nie grałam, ale uwielbiałam skakać w kopertę :D I podchody - jedna z moich ulubionych zabaw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, no i nie można zapomnieć jeszcze o Złotych Myślach :D Kojarzycie? :D
      A pamiętnik dawałam też nauczycielom, żeby mi się wpisywali, haha ;)

      Usuń
  3. Oj tak to były czasy, chętnie bym się do nich wróciła

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki! Tak to były czasy! Coś się robiło, a nie jak teraz to tylko gry na PS, komputer itd..

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspomnienia z dzieciństwa to coś naprawdę ważnego, mam wspomnienie ze wszystkim co opisałaś. ;) Co powiesz na wspólną obserwacje? https://przyjaciolkiniepsychopatki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale pamiętam te budowle z krzeseł i koców , mogłam tak cały dzień przesiedzieć :)
    Świetny post , wiele ciekawych rzeczy z dzieciństwa mi się wspomniało :)
    Pozdrawiam
    Buziaczki :*
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki to było coś. Sama posiadam gdzieś na strychu multum segregatorów xd Wiersze Tuwima, Baśnie Andersena zawsze z chęcią czytałam i oglądałam, a niektóre wiersze to nawet znałam na pamięć. Pamiętnika nie prowadziłam, aczkolwiek budowanie domków z poduszek i krzeseł również mogę zaliczyć do swojego dzieciństwa. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam te karteczki, mam je jeszcze gdzieś... :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale pamiętam tamte czasy mimo, że już mam synka i on będzie teraz to wszystko przeżywał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło tak sobie powspominać te stare, dobre czasy :)

    http://neversaynever171.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Również pisałam pamiętnik jak byłam dzieckiem :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mi tęskno za dzieciństwem. To było tak dawno temu, a mimo wszystko pamiętam wszystko doskonale. Uwielbiam wspominać te czasy.

    insomnia-yuzuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Awesome post! Really cute *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  14. Można powspominać... wszystko co opisałaś pamiętam z dzieciństwa.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie te rzeczy, może poza grą na flecie :D są bliskie mojemu sercu :) czasem tęsknię za tymi czasami ;)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczki- ah pamietam te wymienianie się nimi na przerwach. Nadal mam swój album w domu :D

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. hhah amitaam karteczki :D jeszcze je gdzies mam ;p
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, te karteczki wow ! Normalnie wspaniałe wspomnienia mi wrociły hihih . Obserwuję :* http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzieciństwo mija tylko formalnie i oficjalnie. Wewnątrz każdy ma coś z dziecka i to jest pocieszające. Wchodząc w dorosłość niekoniecznie trzeba być poważnym i robić tylko to co "trzeba",czego inni oczekują. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem od ciebie młodsza o 3 lata, a normalnie wszystkie rzeczy jak za moich czasów!
    Karteczki, te budowanie z poduszek, wiersze, pamiętniki.
    Kurczę, nie wiem kiedy to wszystko minęło. Jako ja, dopisałabym jeszcze lalki :D
    obserwuję, blog godny obserwacji! :)
    Pozdrawiam! :)
    http://causeilovetodream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczek nie zbierałam bo nie miałam segregatora :( No cóż trudno . Pamiętam te czasy cały dzień na dworze a kiedy deszcze -to w domu kocykowe budowle.

    Zapraszam do mnie:
    http://bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczki i budowanie domków - bazy było najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam jeszcze karteczki z dzieciństwa ;) I do tej pory pamiętam jak budowałam bazy i szałasy z koców :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczki! - pamiętam, że miałam z dwa segregatory, moimi ulubionymi były te z księżniczkami :D ale też sama część robiłam wyrywając z notatników etc :)
    Flet był prawdziwym przekleństwem

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio znalazłam swoje pamiętniki ze szkoły podstawowej. Aż mi się łezka w oku zakręciła. A pamiętasz pele-mele? To było coś! Do tej pory mam te zeszyty, uwielbiam je czasem przeglądać. To wszystko było już tak dawno temu...
    Pozdrawiam,
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczki! Pamiętam, że za moich czasów furorę robiły te z członkami boysbandów Just 5 i Backstreet Boys. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

❤ Instagram: https://www.instagram.com/monikaa_1999_

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka