Aplikacje na telefon,które ułatwią ci naukę.

Hej w dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam moje ulubione aplikacje na systemie android, które pomagają mi w nauce.

1)Duolingo

To aplikacja do nauki języków obcych, jest bardzo motywująca ponieważ codziennie są wysyłane do ciebie powiadomienia, że czas się pouczyć, dodatkowo ma piękny design i różne poziomy trudności.

2)Office Lens


Chyba każdy z nas był w takiej sytuacji, że na szybko musiał zrobić zdjęcie, ale niestety często zdjęcia wychodziły niestarannie lub ukazywały nasz bałagan na biurku :) Aplikacja pozwala na robienie zdjęć tylko wybranemu fragmentowi, dodatkowo dopasowuje się idealnie do kształtu kartki.

 

3) PhotoMath

 PhotoMath ma nam pomóc w rozwiązywaniu zadań matematycznych. Wykorzystując aparat pozwala na  zeskanowanie zadań i przedstawienie wyniku na ekranie telefonu. Można korzystać z niej także jak z kalkulatora przy czym potrafi również obliczać ułamki, czy bardziej skomplikowane działania.

   

 

4) Słownik synonimów 

Ta aplikacje jest szczególnie przydatna, gdy dużo piszesz. Z tym słownikiem z łatwością zastąpisz nadużywane lub niedokładnie oddające Twoje myśli słowa :)Obsługa jest bardzo łatwa wystarczy,że wpiszesz słowo, które chcesz zastąpić i klikniesz szukaj.


5) Słownik ortograficzny

Jako,że mam duże problemy z ortografią, często korzystam ze słowników. Aplikacja na telefon to duże ułatwienie, ponieważ w prosty i szybki sposób pozwala sprawdzić nam pisownię danego słowa. Ponadto zawiera ponad 2 mln 700 tys. słów z odmianami oraz działa offline.


 6) Kalendarz Wombata 

Może to nie jest typowa aplikacja do nauki, ale uważam, że zasługuje na chwilę uwagi,ponieważ nie jest to zwykły kalendarz a taki, w którym można robić notatki, ustawiać przypomnienia(np: o sprawdzianach) a po za tym ma piękny wygląd i znajdują się w nim śmieszne anegdotki na każdy miesiąc.

A jakie są wasze ulubione aplikacje do nauki? Dajcie znać w komentarzu:)




32 komentarze :

  1. Interesujące aplikacje i na pewno ułatwią szkolne życie. Świetny post! x

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie policzę ile razy miałam problem ze zrobieniem zdjęcia zeszytowi! Na pewno wypróbuję tę aplikację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą aplikacje do robienia zdjęć notatek koniecznie muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swego czasu korzystałam z Duolingo ;) Jednak jakoś korzystanie z niej wymarło śmiercią naturalną w moim przypadku :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ciekawy i przydatny post! Bardzo lubię różnorodne aplikacje na telefon, jednakże ostatnio mam ich za dużo na telefonie haha, dlatego na razie nie skorzystam, ale komuś innemu się przyda!

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    OdpowiedzUsuń
  6. WHy oh why why takich gadżetów nie było za moich czasów ;( łeee . Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Korzystam z Duolingo, ale ze strony internetowej, nie aplikacji. Uczę się hiszpańskiego od podstaw. Polecam, ale ja wolę memrise :D Mam wrażenie, że jest bardziej efektywna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że w photomath jest trochę błędów :(
    Super aplikacje, kiedyś korzystałam z duolingo i było super :-)

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej pierwszej kiedys korzystalam i musze przyznac ze jest dosc ciekawa

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post .Zapraszam do mnie http://my-own-philosophyy.blogspot.com/2016/12/badz-najlepsza-wersja-siebie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Aplikacje na pewno mogą ułatwić nam naukę dlatego warto z nich korzystać :)
    Mój blog KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam też apkę Forest. Jes to aplikacja dla osób, które mają problemy z nauką bo rozprasza je telefon.
    Świetny post.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku idealny post dla mnie! Szukałam dobrej aplikacji do nauki języków obcych więc chętnie wypróbuję tę poleconą przez Ciebie!
    Szczęśliwego nowego roku <3
    ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tych aplikacjach, ale wydają się być ciekawe ;)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. o 1 i 3 dużo słyszałam a o reszcie niestety nie ;(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam kiedyś Duolingo uważam, że to super aplikacja do nauki angielskiego ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsza photomath!
    Zapraszam na pierwszy post !
    http://blogosfera4girls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Korzystałam kiedyś z Duolingo, a o reszcie pierwszy raz słyszę, chętnie z nich skorzystam :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej nie używam aplikacji do nauki, moim zdaniem nie są zbytnio przydatne :p.
    Wystarczy mi kalkulator i jakiś dyktafon żeby od czasu do czasu coś nagrać.
    Z Duolingo korzystałam, ale jakoś nie przypadło mi do gustu.
    Szczęśliwego Nowego Roku <3!
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przydatne aplikacje! Oczywiście moje serce podbiła aplikacja PhotoMath :D
    :) dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe aplikacje, których nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurde, nawet nie wiedziałam że takie sa :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś korzystałam z Duolingo :) Zapraszam do siebie:
    http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Office Lens spodobał mi się, fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tylko ta aplikacja matematyczna mi sie nie podobała, bo to już za duże pójście na łatwiznę :) ale reszta apek - super!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs, gdzie do wygrania są perfumy Calvina Kleina:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej przekonywuje mnie PhotoMath :) Matematyka to zawsze straszna udręka. Gdyby tylko pamięć telefonu pozwoliła na pobranie wszystkich aplikacji...

    zosiaadam2305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. 3cia aplikacja mnie zaciekawiła :D chociaż już się nie uczę :)
    dołączam do grona obserwatorów :* będzie mi miło, jeśli odwiedzisz mojego bloga

    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń
  29. Aplikacja do obliczania na pewno się mi przyda hah^^
    Supi pościk!

    Obserwuję ;*
    Zapraszam do mnie;3

    Giulietta

    OdpowiedzUsuń
  30. Duolingo również mam i polecam, ale trochę poziom jest łatwy na początku, ale żeby odblokować trudniejsze, trzeba przejść te łatwe, a trochę nie mam na to czasu. Miałąm tez kiedyś busuu i memrise, ale również nie było skuteczne, teraz używam trochę innych do nauki języków (zwłaszcza angielskiego), miałam też do matematyki, ale teraz robię porządek na moim telefonie, żeby pamieć zaoszczędzić ;)

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka