Jak poczuć, świąteczną atmosferę?

Hejka kochani , trochę dawno mnie tu nie było, ale jak możecie się domyśleć w szkole mam prawdziwą nawałnice materiału, a w dzisiejszym poście będzie o tym ,jak wprowadzić świąteczną atmosferę. Może to trochę późno, ale mam nadziej, że rady się przydadzą a te święta będą dla was niezapomniane.

 Ozdoby świąteczne.

Zarówno te kupione, jaki i robione własnoręcznie, są   nieodzownym elementem świąt.  Może warto posiedzieć chwilkę i wyczarować z papieru, bibuły czy też innych rzeczy niezwykłe i wyjątkowe ozdoby, które dodadzą uroku każdemu wnętrzu.

Świąteczne  piosenki

Muszę przyznać ,że jest ich pełno jednak najbardziej kocham osławioną  i na pewno wszystkim znaną  ,,last christmas", aż sama się dziwię, że jeszcze mi się nie znudziła. Ale lista świątecznych utworów jest długa.


Prezenty 

Co prawda Mikołaj już miął a do gwiazdki jeszcze trochę czasu, ale myślę, że o świątecznych prezentach warto pomyśleć trochę wcześniej, by nie odkładać ich zakupu na ostatnią chwilę, kiedy w centrach handlowych panują dzikie tłumy a ceny rosną . Warto ukryć je gdzieś w domu, by do Wigilii pozostały tajemnicą.



  Podziwiaj dekoracje świąteczne na ulicach.

W wielu miastach już teraz można poczuć świąteczną aurę. Warto wybrać się na spacer i podziwiać ozdoby świąteczne, ich blask niekiedy wprawia w zachwyt i na pewno wprowadza świetną atmosferę.

 Wyciągnij pomocną dłoń, spraw komuś coś miłego.

Tak na prawdę w świętach nie chodzi wcale  o ładnie ustrojoną choinkę, czy najpiękniejszy prezent, święta to kolejna szansa, by się z kimś pogodzić , czy podać komuś pomocną dłoń . warto pamiętać też o tych, którzy mają mniej od nas i może za angażować się do pakowani świątecznych paczek dla najuboższych, albo pomóc starszej sąsiadce.

Świąteczne filmy

Tu taj też można znaleźć wiele ciekawych tytułów od kultowego już Kevina po ,,Listy do M '' Lista jest naprawdę długa.


 

Choinka 

 Może jeszcze trochę za wcześnie na jej ubieranie, ale chyba nie ma osoby, dla której nie kojarzy się ze świętami. Czy mala, czy duża  zawsze jest nieodzownym symbolem świąt Bożego Narodzenia.






39 komentarzy :

  1. Do wszystkich podpunktów niezaprzeczalnie się zgadzam! Święta to mój ulubiony czas w roku, uwielbiam wigilię, choinkę, ozdoby świąteczne i wiele innych :)

    ^ mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wielką racje Kochana ! W tym roku neistety u nas nie czuć jakoś świąt :( DUżo Mamy na głowie i to dlatego jakoś :( Bardziej skupiamy się na ślubie naszym hihihi :) Pozatym ciągle mam odczucie , ze jesień jest bo śniegu brak łeee ;( Oj strasznie mi tego brakuję :( Ale chyba włącze sobie jakieś kolędy może pomorze hihihi :) Buziaki :*:* http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja juz czuje swiateczna atmosfere! uwielbiam swieta <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czuję klimat świąteczny juz od listopada :D
    -->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinka zdecydowanie robi świąteczny klimat, tak samo jak kolędy. Lubię patrzeć na ustrojone domy, gdyż to chyba najbardziej dodaje tej świątecznej atmosfery :) Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świątecznym nastrojem napełnia mnie z pewnością świąteczna muzyka w sklepach. Pomagałam tez dzisiaj w zbiórce żywności dla ubogich więc jeszcze bardziej poczułam święta!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się ze wszystkim. Ciekawe czy uda mi się w myśl tych 'zasad' przeżyć święta. Mam nadzieję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w szkole też jest dużo nauki.
    Świąteczne piosenki potrafią wprowadzić świąteczną atmosferę.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej lubię sprawiać prezenty innym, wymyślać co im kupić i zobaczyć reakcję jak już dostaną podarek :) wtedy mega się cieszę

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej przemawia do mnie ten punkt o pomaganiu innym osobom. Bądźmy dla siebie dobrzy :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam święta. W poczuciu tego klimatu pomagają mi zapachy, bo komu zapach pierniczków, mandarynek nie kojarzy się ze świętami?
    Pozdrawiam :)

    http://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już pomalutku nastrajam się do ubierania choinki ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo miło mi się czytało czekam na kolejny post. :**
    Pytałaś u mnie o wspólną obserwację ja już obs czekam na rewanż pozdrawiam :)
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie mogę się doczekać świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już czuję swięta i nie mogę się ich doczekać
    http://treamicii.blogspot.com/2016/12/systematycznosc.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie zaczęłam robić DIY i pierniczki. Powoli wprowadzam tą atmosfere świąteczną ale tak trochę ciężko bo śniegu za oknem brak :(
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam świąteczną atmosferę, ale najważniejsze w niej są bliskie osoby. Ja niestety w święta nie będę mogła być ze wszystkimi, których kocham, więc wcale mnie te święta nie cieszą... :(
    +obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, że najważniejsze są bliskie nam osoby, to tak naprawdę oni tworzą tą atmosferę, szkoda, że nie możesz być z bliskimi w te święta.

      Usuń
  18. bardzo fajny post, ja już odliczam dni do świąt :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, naprawdę świetny pomysl �� może obs za obs? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu :* Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak mi się mocno wydaje, że przez te całe ozdobniki, lampki, choinki i to wszystko zatraciliśmy tą prawdziwość, magie... której nie stworzą światełka czy Mikołaj z siwą brodą. Bo magia to ludzie i siła odprężającego spokoju. Jasne że lampki są urocze, Mikołaje też są spoko, to domena świąt, i kto sobie wyobraża Święta bez Kewina czy Choinki :) No nikt, ja też to uwielbiam... ale tylko wtedy kiedy mam obok siebie tych których kocham! :)
    Dziękuję za ten wpis i życzę świątecznej magii! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, zgadzam się z tobą w 100%, w większości wszystko co robimy jest tylko powierzchowne, szkoda,że często nie zauważamy tego co jest naprawdę ważne i tak jak piszesz święta nie miały by swojej magi bez rodziny i tych, których kochamy, wszystko inne to tylko nie istotne dodatki.

      Usuń
  22. Święta poza wakacjami to najlepszy czas w roku. Uwielbiam te wszystkie przygotowania. Ubieranie choinki, pieczenie pierniczków, kupowanie prezentów najbliższym. Ale też pomoc innym.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło, jeżeli dołączysz do zabawy. Szczegóły znajdują się na moim blogu.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Lol, większość wymienionych tu rzeczy sprawiają, że święta są nudne dla mnie. Zresztą napisałam o tym ostatnio post. :P

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie kiepsko z atmosferą świąt bo w Korei się ich nie obchodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam kolędy <3 Obserwuje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię ten przedświąteczny czas:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świątecznych piosenek nigdy za dużo :D najbardziej nastrajają :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie najbardziej do świat nastraja śnieg, i udekorowanie domu w świąteczne ozdóbki ;)
    Uwielbiam pomagać , przez 10 lat byłam wolonatriuszka ;) I zawsze przy zbiórkach wrzucam mnóstwo rzeczy do kosza a potem wychodzę i płaczę ;) Że ja mam wszystko a niektórym brakuje nawet kaszy ... :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega post :)! j kocham święta i nie musze się nawet nastrajać dodatkowo :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie chciałabym pojechać w jakieś ładnie ustrojone miejsce, nawet do galerii, ale nie mam czasu :/.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jakos w tym roku nie moge poczuć tej świątecznej atmosfery mimo , ze juz za tydzień wigilia :(

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajnie piszesz:) ja od wczoraj czuję atmosferę świąt, ponieważ w moim domu pojawiła się choinka, i powoli wkraczają różnego rodzaju ozdoby:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam święta i wszystko co z nimi związane :)
    Obserwuję!
    https://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

❤ Instagram: https://www.instagram.com/monikaa_1999_

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka