Liebster Blog Award!

Dziękuję za nominacje  do  Liebster Blog Award  Rose  z bloga http://rosegoldplace.blogspot.com/ , która ułożyła naprawdę kreatywne pytania, na które za raz postaram się odpowiedzieć, ale nim to nastąpi chciałabym opowiedzieć wam trochę o zasadach:

Zadanie polega na odpowiedzi na 11 pytań wymyślonych przez osobę która nominowała Waszego bloga. Następnie należy nominować kolejne 11 blogów, poinformować je o tym i zadać swoje 11 pytań. Nie można nominować bloga, który Cię nominował a także takiego, który ma więcej niż 200 obserwatorów. 

 

 

 

1.Dlaczego akurat wybrałaś taką nazwę dla swojego bloga?

Ponieważ nie piszę na nim o rzeczach wybitnie ważnych, tylko o codziennych, sprawach przyziemnych dlatego właśnie powstała ta nazwa.

2.Czy uważasz, że prowadzenie bloga zmieniło coś w twoim życiu?

 Na pewno, dało mi satysfakcję i jest pewnego rodzaju zachętą do spełniania innych moich marzeń i realizacji hobby,  pozwoliło mi lepiej otworzyć się na ludzi zarówno tych w internecie, jaki i w realnym świecie.

 3.Co myślisz o zarabianiu na blogu?

 Na razie jest to dla mnie bardzo odległe, ale jeśli chodzi o innych bloggerów czy blogerki to nie sprzeciwiam się temu, najwyraźniej swoją pracą zbudowały sobie markę, która teraz procentuje, jeśli piszą z pasją a nie tylko dla pieniędzy to nie mam nic przeciwko temu, zaś odmienne zdanie mam dla blogów zakładanych tylko dla kasy. 

4.Postów o jakiej tematyce jest na twoim blogu najwięcej?
         
Mój blog jest pewnego rodzaju  miszmaszem, piszę o wszystkim i o niczym tak naprawdę nie umiem zaszufladkować mojego bloga i przypiąć mu tylko jedną tematykę, jest tu kilka postów kulinarnych, poradniki oraz DIY, tak naprawdę ciężko mi ocenić, która tematyka dominuje.

5.Co sądzisz o kupowaniu przeróżnych gadżetów na chińskich stronach typu Alieexpress?

Nigdy nie kupowałam, ale jak można znaleźć coś w odpowiedniej cenie  i w dobrej jakości, to czemu nie. 

6. Jaki jest twój ulubiony kosmetyk, bez którego nie mogłabyś się obejść?

Trudne pytanie, bo maluję się na co dzień, jak teraz miałabym tak na to spojrzeć to ciężko powiedzieć , ale pomijając szampon, żel pod prysznic i dezodorant, był by to puder, ponieważ nienawidzę, jak moja cera się świeci. 

7.Ile razy dziennie sprawdzasz swojego bloga?

 To zależy między innymi od tego ile mam czasu , na weekendzie sprawdzam go na pewno       częściej, niekiedy zdarzają się dni, kiedy nie wchodzę w ogóle na bloggera . 

8.Czy zawsze odpowiadasz na wszystkie komentarze?

 Nie, nie zawsze, ale zawsze staram się odwiedzać ich autorów na blogach, przeważnie robię to w weekendy.

   9. Jakie blogi czytasz najchętniej?

 Najchętniej czytam blogi lifestylowe i o sporcie, trochę rzadziej modowe, po prostu ich tematyka najbardziej mnie interesuje .

10.Czy jest coś, czego w prowadzeniu bloga nie lubisz? Coś, co cię czasem zniechęca, bądź irytuje.

  Może to nie jest dla mnie jakoś zbyt irytujące, ale nie lubię rażących błędów ortograficznych, które niestety często się zdarzają  i nie chodzi mi wcale o to by komukolwiek wytykać błędy, bo ja również je popełniam a o to by uświadomić innych, że w dobie fb i innych mediów, błędy są coraz powszechniejsze i często nie zauważalne. 

11.  Czym dla ciebie jest twój blog? 
                                                                                                                  
 Mój blog ,jest dla mnie pewnego rodzaju odskocznią od rzeczywistości, w której mogę się dzielić z Wami pomysłami i przemyśleniami, jest również pewnego rodzaju hobby i spełnieniem mojego odwiecznego  marzenia o blogowaniu. 

Lista nominowanych:

> In love witch dreams
>Wredna z wyboru
>Diamentowe myśli
>Życie jak pomarańcze
> We're gonna start a fire

                                                                                                       
A oto moje pytania:

1) Czy kiedykolwiek hejtowałaś jakiegoś bloga, co sądzisz o hejtach?
2)Jakie kolory szablonów najbardziej lubisz na bloggerze?
3) Podoba Ci się obecny wygląd twojego bloga, jeśli nie to co chcesz w nim zmienić ?
4) Czy twoja rodzina/ znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?                        
5) Co sprawiło, że założyłeś/założyłaś bloga?
6)Co najbardziej lubisz na blogerze?
7)Malujesz się na co dzień, jeśli tak to jakich kosmetyków używasz?
8) Jak powstała twoja nazwa na bloga ?
9) Co myślisz na temat osób, które zakładają blogi tylko dla pieniędzy?
10) Ile schodzi Ci napisanie posta na blogu?
11)Odpisujesz na wszystkie komentarze ?
                                                                             

31 komentarzy :

  1. Dziękuję za nominację ;) Myślę, że wykminię posta z wyzwaniem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dziękuję za nominacje ;) Postaram się w jak najszybszym czasie odpowiedzieć na pytania ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, że prowadzenie bloga daje satysfakcję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło, że wzięłaś udział w zabawie!
    Pozdrawiam,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super cię bliżej poznać kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, co do rażących błędów na blogu. Nie lubię też niechlujnego pisania - niezrozumiałych zdań, itp.

    Powodzenia w blogowaniu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że wzięłaś w tym udział i można się o Tobie czegoś dowiedzieć:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Polecam Aliexpress - ostatnio wszystkie koleżanki "zaraziłam" zakupami tam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Kochana WYróżnienia :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Love this! ♥

    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie czytać takie posty :) Mądrze piszesz, z przyjemnością będę zaglądać częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się czasem zdarzają błędy dlatego u innych też przymykam na to oko (nie pisze popraw to słowo) - nikt nie jest nie omylny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Identycznie zdanie mam w punkcie 3 :)

    www.turqusowa.blogspot.com
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też blog zmotywował do spełniania innych swoich marzeń i dał mi więcej pewności siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O proszę, od długiego czasu nie widziałam tego tagu, gratuluję nominacji!
    Absolutnie zgadzam się w sprawie błędów. Nie mogę przeżyć, jak blogerzy nie poświęcają choć chwili na sprawdzenie pisanego postu.
    Obserwuję!

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. tak, ortografia jest ważna w pisaniu posta, ale błędy to często kwestia pośpiechu i braku chęci na ponowne przeczytanie tego co się napisało :)


    poznacswiatl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. prowadzenie bloga daje satysfakcje, ale tak jak piszesz- są dni, kiedy zwyczajnie brakuje czasu aby wejść na bloggera :(
    dziękuję za nominację, postaram się wywiązać :*
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie jest się czegoś dowiedzieć o autorze blgoa !! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też nie zawsze odpowiadam na komentarze :) Ciekawe informacje o Tobie :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. To prawda błędy często się zdarzają, ja sama nie jestem chodzącym słownikiem i trochę ich w swojej historii miałam. Z nazwą strzeliłaś w 10 moim zdaniem. :)

    Zapraszam serdecznie
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, dzięki za nominację ale jak razie odpuszczę sobie. Już raz brałam udział w tej zabawie, kiedy zaczynałam blogować :) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne odpowiedzi, również dostałam nominację od Rose i teraz kminię jak to wpleść w mój koncept bloga! całuję!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł z tymi nominacjami- kto wie może i ja kiedyś będę nominowana :) Piękny desing bloga kochana! Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy tag :)
    zapraszam https://shindyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super tag! Ja również nienawidzę takich rażących błędów w zdaniach...nie wygodnie się wtedy czyta ;) Fajne te nominacje :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post Dziękuje za nominację. Obserwuje <3 http://pannakarolina78.blogspot.com/#

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

❤ Instagram: https://www.instagram.com/monikaa_1999_

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka