Filmy, które warto zobaczyć.

Hejka w dzisiejszym poście chciałabym polecić wam kilka filmów,które moim zdanie idealnie nadają się na długie zimowe wieczory.

1)Remember me

,,Remember me''- to  historia o sile miłości, więziach rodzinnych i wartości.  Tyler to zbuntowany, młody nowojorczyk, który z powodu napiętych stosunków z ojcem od czasu rodzinnej tragedii jest zagubiony w życiu. Pewnego dnia na swojej życiowej drodze napotyka Ally  która nadaje ponownie sens jego egzystencji. W miarę upływu czasu nad ich związkiem zawisną ciemne chmury bowiem wyjdą na jaw skrywane sekrety i wątpliwości z przeszłości obojga. Czy uda im się odbudować miłość i na nowo zbudować relacje? Koniecznie zobaczcie sami!

2)Siedem dusz

 Film "Siedem dusz" to pełna tajemnic, zaskakująca historia miłosna, która zadaje prowokacyjne pytania na temat życia i śmierci, żalu i przebaczenia, przyjaźni, miłości, odkupienia. Ben podaje się za poborcę podatkowego, ale bez wątpienia różni się od większości ludzi wykonujących ten zawód. Główny bohater próbuje odkupić swoje winy za wypadek, którego był sprawcą. Nie ustanie czyni dobro. Pewnego dnia oddaje największy dar jaki można dać z siebie Emily, w której był zakochany.

3)W pogoni za szczęściem 

,,W pogoni za szczęściem''- jest to film, który pokazuje, że ludzkie życie może się w każdej chwili zmienić. Scenariusz filmu oparty jest na autentycznych wydarzeniach i opowiada o życiu Chrisa Gardnera, który  wraz z synem nagle pozostaje bez dachu nad głowa, opuszcza go żona. A swoje całe nadzieje pokłada w stażu, który mógłby mu zagwarantować dobrze płatna pracę. Jednak jak skończy się historia głównego bohatera zobaczcie sami.
 

 4)Zostań, jeśli kochasz

,,Zostań, jeśli kochasz''-To opowieść o niezwykle utalentowanej muzycznie Mii, która jest szalenie zakochana w chłopaku z zespołu muzycznego,jednak któregoś dnia  stoi przed najtrudniejszym życiowym wyborem. Jeśli zdecyduje się opuścić dom by podążać za muzycznymi marzeniami, straci miłość swojego życia.Wszystko komplikuje pewien śmiertelny wypadek, w wyniku którego Mia,jest zawieszona przez jeden dzień między życiem a śmiercią i musi podjąć najtrudniejszą decyzję w jej życiu.

5)Love, Rosie   

„Love, Rosie”-czasami miłość przychodzi do nas niespodziewanie,często nie widzimy tych, którzy znajdują się blisko nas i szukamy jej ślepo a ona jest na wyciągnięcie reki tak tez było w tym filmie, główni bohaterowie znają się od dzieciństwa,ale zawsze uważali się tylko za dobrych przyjaciół ,ale pewnego razu wszystko diametralnie się zmienia.

6)October Baby

  Film „October Baby”,  to historia Hannah –  dziewczyny, która przeżyła własną aborcję. Jej biologiczna matka nie wie o jej istnieniu, nie wie że dziewczyna przeżyła. Hannah została wychowana przez małżeństwo, które adoptowało ją od razu po urodzeniu.Jednak dziewczyna ma wielkie problemy ze zdrowiem zarówno fizycznym,jak również psychicznym.Pewnego dnia główna bohaterka wybiera się w podróż, w której pragnie odkryć kim tak naprawdę jest.

7)Do utraty sił 

,,Do utraty sił"-Jest to film pełen krwi, woli walki i łez. Wyobrażaliście sobie kiedyś jak by to było, gdybyście niemal w jednym momencie stracili wszystko? Swoją karierę na którą tak ciężko pracowaliście, rodzinę,majątek .Billy Hope niestety staje przed takim problemem i musi całe swoje życie odbudowywać od nowa.

 8)Zgon na pogrzebie(2007)

 Zgon na pogrzebie-To komedia pełna czarnego humoru na której popłaczecie się ze śmiechu.Członkowie pewnej rodziny spotykają się na pogrzebie seniora rodu. W uroczystości bierze też udział mężczyzna, który domaga się sporej sumy za utrzymanie w tajemnicy wielkiego sekretu zmarłego. Jego dwaj synowie postanawiają zrobić wszystko, aby sekret nie wyszedł na jaw. Okazuje się jednak, że wszystko się komplikuje a cicha uroczystość przekształca się w jedną wielką katastrofę.

 9) The Duff

 ,,The Duff''-Bianka jest pewną siebie licealistką, jednak jej poczucie wartości ulega zachwianiu kiedy dowiaduje się,że jest …the DUFF.Postanawia zmienić swoje życie i postawić na swoje kiedy dowiaduje się, że jest wyśmiewana przez rówieśników znosi wszelkie upokorzenia zarówno w szkole, jak i na portalach społecznościowych, by wkrótce udowodnić wszystkim na co ją stać.

10)Lol

Lola jak każda nastolatka przezywa swoje pierwsze problemy.Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego zostawia ją chłopak, dziewczyna wkrótce znajduje pocieszenie w ramionach jego najlepszego kumpla.Nastolatkę coraz bardziej zaczyna pociągać świat imprez, pije alkohol i bierze narkotyki. Co z tego wyniknie przekonajcie się sami.

11)Papierowe miasta 

Opowiada o przyjaźni,która z czasem przekształca się w miłość lecz wbrew pozorom nie jest ona łatwa,ponieważ główna bohaterka jest niepokorna, ucieka z domu, fascynuje ją świat zagadek detektywistycznych.Pewnego dnia stawia przed zakochanym chłopcem  nie lada wyzwanie.

12)Zaklęci w czasie

 ,,Zaklęci w czasie''-Główny bohater cierpi na nietypową chorobę genetyczną powodującą nieoczekiwane podróże w czasie. Podczas, których dowiaduje się co będzie w przyszłości. Ten stan ma zarówno swoje wady jak i zalety, jedną z nich jest poznanie miłości swojego życia.
Jeśli znacie jakieś fajne filmy koniecznie napiszcie w komentarzach i oczywiście dajcie znać czy widzieliście jakieś filmy z tych tu wymienionych.

Uwaga:Grafika wykorzystana prze zemnie w tym  poście, nie jest moją własnością i nie wykorzystuję jej w celach majątkowych, wszystkie zdjęcia zostały znalezione na https://www.google.pl/

42 komentarze :

  1. Szczerze mówiąc wiele z tych filmów nie obejrzałam, a brzmią ciekawie :) Trzeba to nadrobić!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość z filmów znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam 5,5 filmów na 12 ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmy naaprawde piękne! Zapraszamy do nas, może obs za obs?http://friendsblogglifestyle.blogspot.com/2017/01/hej-dzisiaj-ja-oliwia-pisze-posta.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam kilka z nich, ale niektórych nie miałam jeszcze okazji. W najbliższym czasie skuszę się pewnie na kolejne. ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie trafia w moje gusta, nie moje klimaty :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko widziałam! Świetne filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój na zawsze to piękny film przez to nawiązanie do WTC :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam "Love Rosie" w wersji angielskiej, polecam :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. tylko lol widziałam ;) resztę trzeba chyba nadrobić! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam wszystkie oprócz 7 i 9 ;) Twój na Zawsze nawet mi się podobał ;) Nie zapamiętałam go zbyt dokładnie, więc fajerwerków nie było, ot taki przeciętniaczek. Ale biorąc pod uwagę fakt, że Roberta nie trawię to tragedii nie było :D Siedem Dusz kocham, uwielbiam i mogę oglądać milion razy ;) W Pogoni za Szczęściem oglądałam względnie niedawno. Bardzo lubię Smitha, więc można było się domyśleć, że produkcja przypadnie mi do gustu ;) Zostań jeśli kochasz, LOL i Papierowe Miasta to dla mnie przeciętniaki. Może jestem już za stara na takie filmy. Ale za to Zaklęci w Czasie bardzo mi się podobał. Świetny pomysł no i Rachel McAdams :D Uwielbiam kobietę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli lubisz Thrillery to ja polecam Zaginioną dziewczynę lub Rzekę tajemnic.

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam i oglądałam Zostań jeśli kochasz, papierowe miasta oraz do utraty sił, sztosik

    OdpowiedzUsuń
  14. Siedem Dusz, na prawdę wzurszający film ;( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam, że film 6 oglądałam na rekolekcjach w auli. Płakałam cały film praktycznie.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post! Oglądałam "Zgon na pogrzebie". Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Może akurat z czegoś skorzystam z racji ferii
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę nadrobić zaległości bo nie znam tych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat brakowało mi filmów do obejrzenia w wolnej chwili ;)
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. The Duff i Lol uwielbiam :) Fajny jest też Monte Carlo z Seleną Gomez no i oczywiście moje ukochane Dary Anioła :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. 4,5,10,11 oglądałam i polecam. Cudowne filmy!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  22. super filmy :)
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/ zapraszamy do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  23. O "Papierowych miastach" czy "Zostań jeśli kochasz" słyszałam i było o nich swojego czasu dosyć głośno. Niestety nie mogę podzielić się swoim zdaniem na ich temat, gdyż jeszcze ich nie widziałam, pozostałych pozycji również. Ogólnie to oglądam mało filmów z powodu zbyt małej ilości wolnego czasu, ale bardzo chciałabym to zmienić, gdyż jak jakiś film mnie wciągnie to nie wiem co. :)
    Być może teraz podczas nadchodzących ferii znajdę trochę więcej czasu. :)

    Zapraszam do mnie
    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mamy strasznie podobny gust, dużo z tych filmów już widziałam, a te co nie widziałam dodaję do mojej listy "obejrzę" :) DZIEKI WIEEELKIE <33
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiele z tych filmów oglądałam, są naprawdę świetne, zwłaszcza love, rosie :D Muszę w końcu obejrzeć Lol, słyszę same dobre opinie o tym filmie, jednak grająca w nim główną rolę Miley mnie trochę odtrąca ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  26. Każdy z nich brzmi ciekawie, ale najbardziej przemawia do mnie pierwszy :)

    http://stylistfashioon.pl/?p=185

    OdpowiedzUsuń
  27. Oglądałam jedynie papierowe miasta, ale o wszystkich słyszałam:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia. Przyjemnie się czyta, dodawaj posty częściej♥ Zapisuję do ulubionych:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na *KONKURS*

    OdpowiedzUsuń
  29. Super propozycję! Z tych wszystkich obejrzałam chyba tylko jeden, a wszystkie wydają się ciekawe. Ponieważ jestem prawdziwą kinomaniaczką na pewno to nadrobię :D
    Pozdrawiam i obserwuję ;)
    My blog(Click)♥
    Liczę na to, że zajrzysz do mnie i również zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne propozycje, dwa filmy oglądałam. Zapisałam sobie "Do utraty sił" i obejrzę go w wolnym czasie bo wydaje sie być ciekawy. ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Every movie is totally beautiful
    Do you want to follow each other on GFC? If yes, tell me on my blog and I will follow you back.
    Best wishes, Moni from Glam & Shine

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja osobiście nie przepadam za oglądaniem filmów, wolę jednak książki aczkolwiek może obejrzę któryś z tych przez Ciebie poleconych ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. "Love Rosie" jak dla mnie najlepszy klasyk! :3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obejrzałam wszystkie te filmy! Moją najwiekszą miłością jest Love Rosie! Ostatnio trafilam na bardzo ciekawy film- Połączeni ( 2015) i Połączeni 2 (2016) Druga cześć jest łatwo dostępna w internecie ale niestety 1 trzeba bardziej poszukać ale polecam :) https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Żadnego z tych filmów nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaciekawił mnie film "Lol", "Papierowe miasta" i "October baby", będę musiała kiedyś obejrzeć!

    Ja od siebie mogę polecić "Lot nad kukułczym gniazdem", "Pod mocnym aniołem", "Bez mojej zgody", "Psychoza" i "Druga szansa" :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Większość filmów oglądałam i również polecam. Kocham ,,Twój na zawsze'' , ,,Love Rosie'', ale moim filmem ,który znam na pamięć a i tak zawsze na nim płaczę to ,, Gwiazd Naszych Wina'', polecam Ci obejrzeć sobie ,, Królowie Lata'', luźny, film o nastolatkach. ♥ Obserwuję ♥ Liczę na rewanż ♥

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Oglądałam 4,5,9 i 10 i The Duff zawsze wywołuje u mnie ciarki, bo ja czasem jestem takim Duffem, ale za to aktorstwo, produkcja, muzyka, scenografia- wszystko jest tam prześwietne :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, super wpis! :) Aż sobie wrzucę do zakładek, żeby mieć pod ręką jak będę chciała coś obejrzeć! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz super gust filmowy!
    widziałam prawie każdy <3

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka