Haul zakupowy z ostatnich tygodni.


Hejka ostatnio kupiłam dość sporo rzeczy i wpadłam na pomysł,żeby
pokazać wam je na blogu.Chciałabym jeszcze zaznaczyć,że są to rzeczy kupione nie w przeciągu jednego dnia a kilku tygodni.


1)Pędzel do różu z natury. 

 Nie pamiętam dokładnie ile za niego zapłaciłam, ale wydaje mi się,że było to 17zł. Już go używałam i całkiem dobrze się u mnie sprawdza.

2)Bell, HYPOAllergenic, CC Cream Make-Up.

Jest to już moje drugie opakowanie i jeżeli szukacie kosmetyku,który nie jest bardzo kryjący i daje naturalny efekt. To z czystym sumieniem polecam ten z bell. Zakupiłam go w rossmannie za 15,99.

 4)suchy szampon Radical.

 Jak dla mnie jest tak samo dobry, jak szampony suche szampony z batiste a dodatkowo kosztował mnie tylko 7zł zakupiłam go w Wispolu.


3)Zestaw do wzorków na paznokcie i efekt syrenki. 

Kupiłam je w chińskim markecie i jak na razie testowałam tylko efekt syrenki,który sprawuję się u mnie nieźle. Cena:
-Efekt syrenki 7,50
-zestaw do robienia wzorków  na paznokciach 7,99

  4)Zestaw do hybryd.

To najdroższa rzecz jaką kupiłam w przeciągu ostatnich tygodni , ale nie żałuję zakupu. Chociaż baza z tych lakierów mi się nie sprawdziła to lakiery same w sobie nie są złe a co do  bazy do paznokci  to myślę, że warto zakupić tą z Semilac. Cały zestaw kupiłam na Allegro a kosztował mnie razem z przesyłką około 112zł.

 5)klipsy do zdejmowania hybryd.

Jeszcze ich nie używałam,ale zobaczymy jak się sprawdzą. Zakupiłam je w aptece Lafarma za 9,90.

6)Naszyjnik i kolczyki.

Ten zestaw bardzo mi się spodobał i w dodatku kosztował tylko 3,99. Dorwałam go na promocji w T.K. maxx . Z góry przepraszam,że pokazuję wam go trochę poplątanego.

7) Narzutka z terranovy 34,99zł

Co do dwóch ostatnich rzeczy bardzo długo zastanawiałam się nad ich pokazaniem, ponieważ zostały one zakupione w second-handzie, czyli w sklepie z używaną odzieżą. Zdaję sobie sprawę, że tego typu miejsca budzą wiele kontrowersji. Ja jednak myślę,że oprócz przysłowiowych szmat można tam także znaleźć super rzeczy. Ciekawa jestem co myślicie o rzeczach kupowanych w second-hand dajcie znać w komentarzach, jeśli dotarliście do tego momentu.

8)Sweterek 12zł second hand.

 9)Torebka listonoszka 1 zł second hand.

 Uff trochę tego było, mam nadzieję, że wytrwaliście do końca. Ciekawi mnie co wy kupiliście wy kupiliście ostatnio oraz co spodobało wam się najbardziej z moich zakupów. Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

52 komentarze :

  1. Ja w ostatnim czasie nie kupiłam nic specjalnego. Podoba mi się narzutka i lampa :)

    Gorąco pozdrawiam > Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tego zestawu do hybryd :D Ja też mam zamiar w tym roku zacząć przygodę z tym sposobem manicure. Ale poluję na markę Starlack :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ostatnio też poszalałam z zakupami :) super zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter futrzak świetny! :) dzieki za odwiedziny! Dodajemy do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Szampon suchy już dawno się czaję, świetna alternatywa na szybkie, niespodziewane wyjścia :) koniecznie muszę wypróbować :)
    narzutka i torebka boskie- ajććć sama dumnie bym nosila <3

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o szczery klik swetra i kurtki u mnie w poście ?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podkład z bell i jest lepszy od wielu droższych drogeryjnych :) 10 zł haha
    www.blog017.blogspot.com // wróciłam do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta narzutka jest cudowna! Chyba z miesiąc temu dokładnie takiej szukałam :) A kremu cc z bell nie lubię, bo jest on dla mnie za bardzo pomarańczowy :/ Strasznie oksyduje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaiałe zakupki zrobiłaś Kochana :* Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszalałas na zakupach :* muszę przyjrzeć się temu podkładowi z bell bo szukam właśnie czegoś lekkiego i naturalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka bardzo fajna, i dałaś za nią 1 zl?! Trudno uwierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy. Sweterek i torebka super. Sama często kupuję w second handach.
    Krem CC muszę polecić mamie :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy na pewno znajdzie tu coś dla siebie! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post, thanks for sharing :)

    Camille xo


    www.cococami.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw do hybryd. Ja od jakiegoś czasu mam hybrydy i uważam, że są mega wygodne! :D
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam szukać perełek w second hand i naprawdę dziwi mnie to podejście niektórych, że jest to okropne, ohydne i nie wiadomo co jeszcze. Ok, w niektórych może i wiszą stare "szmatki", jednak ja chodzę do tych bardziej sprawdzonych i można tam często upolować nowe I MARKOWE ubrania, które mogą kosztować kilka ładnych stów. :)

    Zapraszam na kolejny post z serii "DIY". Tym razem w roli głównej pojawiła się torebka!
    Pozdrawiam - Amatorka :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. czyli to co kobiety lubią najbardziej ( ;
    zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rzeczy! Aż zachciało mi się iść na jakieś zakupy. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne rzeczy! Mam ten zestaw do hybryd. Jestem z niego bardzo zadowolona!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tego :) odkąd kupiłam swój zestaw do hybryd przepadłam całkowicie :)
    Pozdrawiam i obserwuję bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czaję się od jakiegoś czasu na jakiś zestaw do hybryd, ale boję się, że nie będę miała na to czasu i talentu, a on będzie się tylko kurzył... ;p Ale może w końcu się zdecyduję :D Super rzeczy ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Udanej przygody z hybrydami! :) Fajna narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejna miłośniczka hybryd, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie mam w planach zakupić sobie klipsy do zdejmowania hybryd. :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej spodobała mi się torebka w dodatku cena jest bardzo zachęcająca ! :)

    Pozdrawiam ! :*

    http://stylistfashioon.pl/?p=141

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja koleżanka kupiła sobie niedawno ten zestaw do manicure hybrydowego i nie sprawdza jej się. Lakiery są bardzo złej jakości i bardzo szybko jej odpadają jednak sama cena zastanawia, ponieważ jest podejrzanie niska jeśli chodzi o tego typu rzeczy. Zapraszam do siebie: https://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Suchy szampon to teraz niezbędnik prawie każdych zakupów w drogerii :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia z paznokciami hybrydowymi! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ostatnio nic szczególnego nie kupiłam. Jestem ciekawa jak sprawdzi się zestaw do hybryd :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mamy ta samą narzutkę :) chciałabym zestaw do hybryd :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Zasługujesz na sukces! :)
    rewelacyjny blog!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna torebka! W second-handach często można znaleźć coś ładnego i niepowtarzalnego:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Torebka za 1zł świetny łup :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Narzutka genialna! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. ZESTAW DO HYBRYD! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  37. potrzebuję takiego pędzla :<

    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Poszalałaś:) torebka najbardziej przypadła mi do gustu:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne nowości! :)
    Sweterek bardzo fajny.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne zakupy! :-)

    Widzę, że wszyscy chyba już mają zestawy do hybryd... Wszyscy poza mną... ;-) Jakoś nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna ta narzutka, ja w tym miesiącu robiłam bardziej kosmetyczne zakupy, jak zwykle kupiłam kilka nowych kolorów z semilaca bo ta nowa kolekcja jest boska i tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak ja żałuję, że w moim mieście nie ma już Terranovej :( Śliczna narzutka :>
    Chyba skuszę się na kupno tego CC Cream z Bell :)
    W moich ostatnich zakupach znalazł się kardigan i żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  43. baza w manicurze jest moim zdaniem najważniejsza i nie znalazłam żadnej która zadowoliłaby mnie w takim stopniu jak ta z semilaca, a narzutka piękna :)

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka