Moja aktualna pielęgnacja włosów + efekty farbowania hennną.

Hejka dzisiaj zapraszam was do przeczytania o mojej pielęgnacji włosów. Na wstępie chcę zaznaczyć,że mam długie cienkie,proste włosy z tendencją do plątania się. Mam nadzieję,że post się wam spodoba oraz podzielicie się swoimi sprawdzonymi sposobami na zadbane włosy.

Szampony

Moim zdaniem szampon trzeba często zmieniać,bo inaczej włosy się przyzwyczajają i nie jest tak dobry. Nie wnosi on dużych rezultatów w dbaniu o kondycję włosów, według mnie ma je dobrze oczyszczać. Aktualnie stosuję na zmianę szampony:
- Szampon do włosów farbowanych Joanna Professional
- Nivea, 2 in 1 Care Express
-Barwa, czarna rzepa (do hennowania )

Odżywka 

Co do odżywki mam dużo większe oczekiwania niż do szamponu.Musi ona pielęgnować nasze włosy, pozostawiać je w dobrym stanie. Oczekuję od niej przede wszystkim nadania połysku oraz ułatwienia w rozczesywaniu naszych włosów. Tutaj też mam swoich faworytów, ale staram się nie kupować fury odżywek dopóki nie skończę jednej.Aktualnie stosuję tą:
-Nivea Odżywka do włosów Long Care & Repair 200 ml

 Maska 

Przynajmniej raz w tygodniu dla poprawienia kondycji włosów stosuję maskę. Dzięki temu udaje mi się lepiej dbać o wygląd moich włosów. Mogę wam polecić maski z firmy kallos,ale aktualnie stosuję tą maseczkę: 

-Pettenon Cosmetici, Serical, Crema al Latte

 Jestem z niej nawet zadowolona,ale może powodować obciążenie włosów i szybsze ich przetłuszczanie po nałożeniu na skalp.


 Zabezpieczanie końcówek

 Według mnie jest to jedna z najważniejszych rzeczy w pielęgnacji włosów. Nakładając olejek na końce zabezpieczamy je przed szybkim rozdwajaniem się. Aktualnie stosuję:

-Marion Olejki orientalne 

Mogę wam go z czystym sumieniem polecić doskonale spełnia swoją rolę,jest tani i nie obciąża ani nie przetłuszcza włosów.

Czesanie: 

Nie będę się tu wiele rozpisywać.Do czesania swoich włosów stosuję tangle teezer .Uważam,że jest on świetny i dobrze sobie radzi z moimi plączącymi się włosami.


Podcinanie końcówek

Wiem,że podcinanie końcówek ma zarówno swoich przeciwników jak i zwolenników. Ja bez wątpienia należę do tych drugich. Uważam,że podcinanie włosów raz na 3 miesiące o 2 cm nikogo jest dla nas lepsze niż gdybyśmy w ogóle ich nie podcinali, ponieważ w ten sposób pozbywamy się już rozdwojonych końcówek. A moim zdaniem nie liczy się długość włosów a ich kondycja.

 Farbowanie 

Farbuję swoje włosy henną, ponieważ uważam,że nie niszczy tak włosów jak zwykła farba. A moje włosy są po niej zadbane i odżywione.Jedyne co mi w niej przeszkadza to zapach i długi czas trzymania(ok 3h by uzyskać fajny efekt). Aktualnie stosuję hennę venita w kolorze chna, która jak dla mnie jest super.


Przepraszam was za światło, ale mam nadzieję,że zobaczycie efekty.Chciałam już dzisiaj dodać tego posta,więc nie zrobiłam nowych zdjęć. Mam nadzieję,że wpis wam się spodobał pozdrawiam i ściskam cieplutko:).

27 komentarzy :

  1. Koleżanka farbuje włosy henną, tak jak mówisz, są wtedy takie odżywione, od razu ładniejsze i bardziej zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie farbowalam wlosow henna ;) bardzo fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie henna jest bezpieczniejsza dla włosów :) Ja swoich nie farbuję w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie farbuje włosów, ale chciałabym, więc chyba skusze się na ten sposób.

    Szczęśliwego nowego roku!

    Zapraszam do mnie (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor włosów super! Nie wiedziałam, że farbowanie henną zajmuje, aż tyle czasu. Zaskoczyło mnie to.


    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od wyjściowego koloru i efektu jaki chcesz osiągnąć.

      Usuń
  6. Już od jakiegoś czasu myślę o farbowaniu henną, bo szkoda robić mi to zwykłą farbą która ma w sobie wiele wiele chemii :)
    Bardzo ładny efekt Ci wyszedł, liczę że w końcu się za to wezmę :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam i przyda się małe wsparcie :)
    http://palitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny efekt końcowy. Bardzo fajny blog, jestem tutaj pierwszy raz. Powodzenia w blohowaniu. Obserwujemy? Daj znać u mnie. Pozdrawiam
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie farbowałam włosów henną ale Tobie wyszedł bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie ta serie nivea szamponów i odzywek oraz takze uzywam tangle teezer i jestem zadowolona. A co do podcinania wlosow to robie to co miesiac. Mam rozjaśnione wlosy wiec czesto robie maski i odzywki. Kocham olejek arganowy na koncowki ;) buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama uwielbia te duże maski, ja niestety niezbyt, bo za bardzo obciążają włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię szampony z Nivea, ale u mnie króluje ten z serii Volume ;) Odżywka Long Repair to mój must have ;) A maski al latte nie miałam, ale bardzo lubię keratynową z Kallosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie farbowałam włosów henną. Nawet szczerze mówiąc o tym nie słyszałam.
    Ja również podcinam końcówki i jest to bardzo dobre dla moich włosów:)
    Śliczne masz włoski!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dbasz o swoje włosy :)
    Szczotki tangle teezer są naprawdę dobre.
    Ale myślę, że mimo wszystko farbowanie nie wpływa dobrze na ich kondycję, aczkolwiek o hennie wiele nie słyszałam.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mialam kiedys ta odzywke i jest swietna <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś ten szampon z Joanny. :))

    Pozdrawiam ciepło!;*

    Obserwuje!
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I love Nivea products.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam tej maski, ale niestety mi się nie sprawdziła zapewne przez te silikony, które w sobie ma :( Zapraszam do siebie:
    http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne rzeczy!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post! Bardzo mi się przyda :)

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Boski kolorek! Post warty przeczytania! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie farbowałam włosów henną, ale widać świetny efekt :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś używałam tej maski. Była świetna :) Nigdy nie farbowałam włosów henną.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Maskę Latte moje włosy bardzo lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze chciałąm farbowac włosy henną, ale od prostowania tak bardzo się zniszczyły, ze najpierw pozwolę im odbudować się, żeby potem trochę zaszaleć.

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

❤ Instagram: https://www.instagram.com/monikaa_1999_

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka