Postanowieni i plany do zrealizowania w 2017roku.

Hej pewnie zastanawiacie się czemu nie napisałam żadnego posta z Sylwestrowym DIY? To wszystko dlatego, że ten wieczór spędziłam sama w domu i nie był on dla mnie za bardzo udany,
zresztą jak cały 2016rok. Mam nadzieję,że 2017 będzie jednak lepszy i wejdę w niego z czystą kartą,
którą będę zapełniać wspaniałymi doświadczeniami, będę realizować plany i spełniać marzenia.Mam też kilka noworocznych postanowień, które chciałabym zrealizować i stwierdziłam,że napiszę je na blogu, żebym potem nie mogła się od nich wymigać :)

1)Chciałabym zdać prawo jazdy w 2017roku.
2)Być lepszą wersją siebie, rozwijać się i doskonalić, zdobywać nowe doświadczenia.
3)Więcej się uczyć.
4)Nie poryczeć się w dniu 11kwietnia(moje 18 urodziny). Nie wyobrażam sobie siebie jako pełnoletniej osoby, która będzie już za siebie w pełni odpowiedzialna.
5)Pójść w końcu na jakąś imprezę i świetnie się bawić. Może to dla was to absurdalne ale mając 17lat nie byłam nigdy na imprezie w klubie. Gdy skończę 18lat chciałabym po raz pierwszy napić się alkoholu, oraz bawić się aż do rana. :)
6)Przebiec pół maraton, od dawna o tym marzę. Biegam od 5klasy podstawówki,ale jeszcze nigdy nie startowałam w żadnym poważniejszym biegu.Myślę,że nowy rok będzie najlepszą do tego okazją.
7)Wytrwać kolejny rok na wegetarianizmie. 
8)Czytać więcej książek.
9)Więcej podróżować. 
10)Rozwijać bloga!


Korzystając z okazji chcę wam życzyć szczęśliwego Nowego Roku, by był wspaniały i pełen dobrych chwil, nowych doświadczeń, byście spełniali swoje marzenia, realizowali plany i przede wszystkim byli zdrowi .


37 komentarzy :

  1. Mam nadzieje, że uda ci się zrealizować te wszystkie cele :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby się udało :) Zapraszam do siebie:
    http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też będą postanowienia ;) Pierwszy raz od dłuższego czasu :D Ja też przed 18 nie piłam alkoholu i nie chodziłam na imprezy :D Za to odbiłam to sobie na studiach :D Powodzenia i wytrwałości w realizacji postanowień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ambitne plany na 2017 ;) Życzę ci, abyś wytrwała w każdym postanowieniu ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam postanowienia! I mam nadzieję je spełnić! Naimprezujesz się na studiach, uwierz mi na słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci wytrwałości w realizacji swoich planów ;) Szczęśliwego nowego roku <3

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w realizacji planów ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w spełnianiu postanowień. Ja również cieszę się, że ten rok dobiegł końca.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wierzę, że dasz radę i zrealizujesz swojej postanowienia :D Powodzenia życzę :)
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w byciu wegertarianinem! ♥ Udanego 2017!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam postanowienia.Mam nadzieje, ze dam radę.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia z prawem jazdy- ciężki orzech do zgryzienia! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci, aby udało się zrealizować wszystkie postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia w spelnianiu swoich planow!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Ściskam mocno. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci, żeby te wszystkie postanowienia się sprawdziły!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w realizacji celów. Trzymam kciuki i życzę szczęśliwego nowego roku! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę realizacji wszystkich celów! :]

    OdpowiedzUsuń
  19. szczęśliwego nowego roku :) aby te plany doszły do skutku! Ja raczej nic nie zaplanowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę Ci Kochana abyś zrealizowała swoje plany , nie bój się 18 , wierz mi :) Wszystkiego Najlepszego w Nowym ROku :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. pamietam jak ja zaczynajac 2016 rok nie wyobrażałam sobie tego ze skoncze 18 lat i wreszcie zdam to prawo jazdy. Teraz juz nawet nie pamietam kiedy to mineło. Trzymam kciuki zebys zdała za pierwszym

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawko to też jeden z moich celów :D też mam 18 w tym roku :) Kluby nie są aż tak fajne jak moze się wydawać ale czasem fajnie sie pobawic :D Super prowadzisz bloga. Obserwuję!
    Zapraszam do mnie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia kochana w zdaniu prawka! Mi się właśnie udało :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cóż, zatem życzę Ci powodzenia w realizacji postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę powodzenia i wytrwałości w realizacji planów na Nowy Rok :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe plany, życzę powodzenia!
    Również chciałabym zdać na prawo jazdy od razu po 18 :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś wegetarianką? też kiedyś byłam. Może i trochę mi tego brakuje..
    Życzę Ci abyś zrealizowała swoje postanowienia :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Będę trzymać kciuki, żeby Ci się udało!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzymam kciuki, aby udało Ci się zrealizować postanowienia :)
    18 lat, kiedy to było... :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzymam kciuki za Twoje plany! Oby wszystko poszło po Twojej myśli. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzymam kciuki,żeby wszystkie Twoje cele udało się zrealizować w 2017 roku! : ;*
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia w realizowaniu postanowień :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. 18-nastka nie jest taka straszna. W sumie oprócz tego, że masz dowód nic się nie zmienia. Ja dalej czuję się traktowana przez niektórych jak dziecko i czasem sama się tak zachowuje. Sądzę, że dopiero jak wyjeżdża się z domu i zaczyna pracę to wchodzi się w prawdziwą dorosłość.

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

❤ Instagram: https://www.instagram.com/monikaa_1999_

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka