20 faktów o mnie.

Hejka jako, że jestem już trochę na bloggerze to postanowiłam opowiedzieć wam co nieco o sobie, więc dzisiaj trochę spontanicznie podrzucam wam 20 faktów o mnie. 

1)Mam na imię Monika.
2)Mam 17lat.
3)Mieszkam na wsi.
4)Jednak do szkoły jeżdżę do jednego z większych polskich miast.
5)A pro po szkoły to dojeżdzam do niej ok 27km w jedną stronę.
6)Chodzę do liceum.
7)O nietypowym profilu, bo mam rozszerzone: biologię, WOS, geografię.
8) Mam kochanego psa, wabi się Misiek.
9) Moje drugie imię to Edyta.
10)Uwielbiam sport.
11) Jednak wolę sporty indywidualne niż te zespołowe
12)Do moich ulubionych dyscyplin należą: bieganie, gimnastyka, pływanie i gra w badminton.
13)Kocham podróżować lecz jeszcze nigdy nie byłam za granicą 
14) Najbardziej chciałabym pojechać do jakiegoś kraju anglojęzycznego lub do Francji.
15)Była by to dla mnie idealna okazja na sprawdzenie swoich sił, ponieważ uczę się francuskiego i angielskiego.
16)Bardzo lubię robić zdjęcia.
17)Jednak ja na ogół nie lubię być fotografowana 
18)Uwielbiam kwiaty i nie wyobrażam sobie domu pozbawionego zieleni.
19)Jestem wegetarianką 
20)Lubię również rysować, ale nie mam do tego za wielkiego talentu.


53 komentarze :

  1. Bardzo interesująca osóbka z Ciebie :-) Masz duży potencjał!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika to ładne imię :) ja mieszkam niby w mieście ale jednak była to kiedyś wieś. Ja mam tylko około 6 km do szkoły:)
    typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię poznać bliżej kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ćwicz rysowanie to na pewno będzie coraz lepiej :) Trening czyni mistrza :) Też mieszkałam na wsi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Edyta - śliczne imię :) Widzę mamy wiele cech wspólnych! Też uwielbiam sport i podróże ;)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uczyłam się kiedyś francuskiego, jednak cała zdobyta wiedza poszła w zapomnienie. Musiałabym chyba ponownie sięgnąć po podręczniki i sobie co nieco przypomnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetne zainteresowania, wydajesz mi się bardzo sympatyczną osóbką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj oj daleko masz do tej szkoły :( francuskiego zawsze chciałam sie nauczyć, ale nigdy jakoś nie zaczęłam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez mam do szkoły daleko bo 24 km :/
    Fajnie dowiedzieć się o tobie czegoś ciekawego :) Pytałaś o obserwacje ja już i liczę na uczciwy rewanż :D
    Lola0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Aktywną jesteś osobą - sport, zdjęcia, rysowanie ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W liceum uczyłam się francuskiego, ale ten język zupełnie mi nie 'leży'.

    OdpowiedzUsuń
  12. Imię Edyta kojarzy mi się teraz strasznie z Rafalalą xd

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem wegetarianką. Mój pies odszedł w sierpniu. Ja byłam zagranicą mnóstwo razy i cieszę się, że miałam taką możliwość! Kocham samoloty.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że mamy trochę wspólnego :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się uczę angielskiego i francuskiego. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. O ja tez mam pieska i lubię rysować ale tak jak ty nie mam do tego talentu :D
    Pytałaś o wspólną obs ja już obserwuje :)
    Zapraszam do mnie :)
    https://tylkomarzeniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nice post ... now I know you a little :)
    Would you like to follow each other via GFC FB Twitter G+ and Instagram?
    ✿⊰✽⊱✿ That's Amore Blog ✿⊰✽⊱✿

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam to z dojeżdżaniem, bo sama mam do mojej szkoły niecałe 30 km ;'))
    Też wole sporty indywidualne od zespołowych :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeżdżę 26 km, więc prawie jak ty :D I tez lubię rysować, uwielbiam podróżować, wolę sporty indywidualne, wiec troche wspólnego mamy :D Obserwuję twój blog, bo naprawdę spodobał mi się :o

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporą drogę masz do tej szkoły! Ja nie wyobrażam sobie czegoś takiego, do szkoły mam 10 minut autobusem i to już dla mnie jest masakrą :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Tez musialam dojezdzac do szkoly i ciesze sie ze w koncu sie przeprowadziłam bo naprawde jest to meczace i pochłania bardzo duzo czasu. Masz bardzo smieszny profil ja mam ang, polski i wos :) kocham podróżować, bylam i w Anglii i we Francji takze ogromnie Ci polecam! Powodzenia w blogowaniu, widze ze jestes bardzo pozytywna osoba. Tez kocham kwiaty. Buziaki

    caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post :) Idzie się wiele o Tobie dowiedzieć :D
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, miło dowiedzieć się czegoś o Tobie :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też jestem wegetarianką i uwielbiam podróżować!
    >alicce-alice.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny Blog :)
    Bardzo fajnie się go czyta :3
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też uwielbiam podróże :) Ale do wegetarianizmu mi daleko.. haha!

    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jedyne co nas łączy to mieszkanie na wsi :)
    Miło Cię poznać bliżej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super poczytać o kimś fakty z jego życia nie znając go osobiście :) / rzepaczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię posty tego typu. 27 km to bardzo dużo, ja do szkoły mam 20 km. Na ciekawy profil chodzisz, nigdy o takim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe fakty, można się czegoś o Tobie dowiedzieć :)

    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pozwolę sobie zapytać - co planujesz po tak ciekawym rozszerzeniu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię czytac tego typu wpisy
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny wpis, dajesz czytelnikom bardziej się poznać,ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe fakty, życzę Ci żebyś spełniła swoje marzenia i odwiedziła wiele ciekawych miejsc!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Siema! Jesteś fajna! Obserwuję i będę zaglądać częściej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Interesujące fakty, Wydajesz się bardzooo sympatyczną osobą ^^
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Punkt 17- mam tak samo. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny taki post, bo możemy się wiele dowiedzieć o Tobie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  39. Daleko masz do tej szkoły :)

    Może wspólna obserwacja? Ja już to zrobiłam :)
    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie że możemy czegoś się o Tobie dowiedzieć ;) ja tez lubię rysować i podróżować <3 pewnie ciezko z tym dojazdem do szkoły.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Francję też chciałabym zobaczyć, ale nie wiem czy kiedykolwiek moje marzenie się spełni :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow 27 km w jedną stronę... to naprawdę spory kawałek, podziwiam, że zdecydowałaś się na aż tak odległą szkołę :)
    Również chciałabym odwiedzic kiedyś kraj anglojęzyczny, akurat w takim jeszcze nie miałam okazji byc, a jest to na pewno świetne przeżycie językowe :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo lubię tego typu wpisy, zgadza się nam to, że ja również wolę sporty indywidualne i bardzo lubię robić zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mamy kilka wspólnych faktów. Uwielbiam sport ♥ faktycznie masz dziwne rozszerzenia. Choć w sumie ja w szkole też miałam dziwne historie, geografię i angielski ( niby humanistyczny ). Bardzo długo dojeżdżasz do szkoły :O
    Byłam wegetarianką 7 lat.. ale już od kilku miesięcy nią nie jestem :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  45. OOo jstem od Ciebie starsza :) Lubie imie Monika!
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo fajny post :) jak chodziłam do Liceum to również musiałam dojeżdżać 27 km :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawy profil klasy, u mnie był dość podobny, ale zamiast biologii angielski :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Francja już mnie nie kusi ;) a z fotografią też tak mam lubię robić ale nie lubię za bardzo jak mi robią ;))

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka