5 sposobów, jak cudownie spędzić walentynki w pojedynkę.

Walentynki, czyli święto zakochanych. Wszędzie w ten dzień na ulicach widać ludzi, którzy darzą się uczuciem, jednak ty nie znalazłeś jeszcze swojej lepszej połówki i co teraz. Masz dwa rozwiązania: pierwsze to siedzenie w domu i zamartwianie się a drugie to czerpanie z życia i wspaniałe spędzenie tego dnia, jeśli nie masz pomysłu jak tego dokonać koniecznie powinieneś przeczytać ten post.


1) Dobry film i puszka lodów.

To rozwiązanie dla bardziej leniwych, jest o tyle dobre, że nie musisz wychodzić z domu i nie widzisz  na każdym kroku całujących się par. Proponuję jednak nie włączać dramatów a postawić na filmy z humorem, co do słodyczy to od czasu do czasu warto zrobić sobie jakieś ustępstwo w diecie. A ten dzień spędzony  w parze, czy w pojedynkę  jest idealną okazją. Ja proponuję lody, ale ty możesz wybrać równie dobrze czekoladę, czy jakieś inne słodycze.

2) Impreza z innymi singlami.

Jeśli obok ciebie jest ktoś, kto jeszcze nie znalazł drugiej połówki tak jak ty to może warto się skrzyknąć i wyjść razem na miasto, trochę poimprezować, potańczyć. W niektórych miastach również organizują specjalne imprezy dla singli.

3) Okazja do zrobienia czegoś nowego.

Każdy ma jakieś małe marzenie, które chce zrealizować, często chcemy spróbować czegoś nowego, jednak znajdujemy sto wymówek, żeby  tego nie dokonać, więc może warto zrobić sobie prezent na walentynki i zapisać się na upragniony kurs, czy jakieś inne zajęcia, spróbować czegoś nieznanego.

4)Zaszalej na zakupach.

Normalnie wydałabyś  pieniądze na prezent dla swojej drugiej połówki, ale skoro jej nie masz to warto pozwolić sobie na małe zakupowe szaleństwo i tym samym zrobić sobie świetny walentynkowy prezent.


5) Zrelaksuj się

W ten dzień pozwól sobie na chwilę relaksu np: długą kąpiel w wannie z dodatkiem ulubionego olejku, kuli do kąpieli. Zrób sobie dzień piękna nałóż maseczkę, czy pójdź do kosmetyczki.


Mam nadzieję, że post się przydał a zakochani spojrzą na niego trochę z przymrużeniem oka. Moim zdaniem będąc samem  w walentynki także świetnie można się bawić. A wy co o tym myślicie ?

33 komentarze :

  1. Mimo że mam męża to walentynki spędzę sama ponieważ on pracuje. Puszka lodów jest dobrym pomysłem! Chętnie skorzystam z tej rady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można ten dzień też po prostu przegapić xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rady :D Ja na szczęście mam swoją "drugą połówkę" :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wiem, że na pewno w ten dzień nie będę się nudzić. Zresztą jak w każdy inny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to będzie dzień jak każdy inny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko szkoda, że walentynki wypadają we wtorek, kiedy mam cały dzień zapracowany. Cóż, czasem się tak zdarza, ale gdyby nie to, to zapewne wykorzystałabym jeden z twoich sposobów ;)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam sie z Tobą :) single również mogą sie dobra bawić w Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi na szczęście samotne walentynki nie grożą. Ciekawe tylko co P. wymyśli na ten dzień 💖👌

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rady :) Kto powiedział że walentynki trzeba spedzac w dwójkę? Ja mam ukochanego, ale i tak spędzę je sama, nie widzę w tym problemu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rady ;) ja nie obchodze walentynek ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rady ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne pomysły :) Idealne na walentynki w pojedynkę :D
    No ja mam druga połówkę :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie walentynki to dzień jak każdy inny, jeśli ktoś kocha to okazuje to zawsze a nie tylko w święto :) Dobre propozycje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne propozycje! W tej chwili Walentynki są świętem komercyjnym,gdy wchodziły do naszego kraju wyglądały zupełnie inaczej. Gdy byłam w technikum każdy, bez wyjątku dostawał kartkę walentynkę gdyż pisaliśmy zawsze do paru osób. Wtedy była bardzo sympatyczna atmosfera również dla singli. Teraz z tymi prezentami to jest katastrofa:-/

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealne plany dla mnie, ale w tym roku walentynki wypadają we wtorek, a w środku tygodnia nie mam wiele czasu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Post idealny dla mnie ja szczerze chyba bardziej ciszę się tłustym czwartkiem niż walentynkami :D hahah
    Mało brakuje mi do 160 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  17. my pewnie pójdziemy na jakieś żarcie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pomysły ! Ja planuję zrobić sobie domowe spa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja cały dzień pracuje i mam szkolenie;))))

    OdpowiedzUsuń
  20. W końcu najważniejsze, żeby kochać siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaa tam Walentynki. Mam faceta i jakoś szczególnie nie zależy mi na tym święcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardziej niż na walentynki czekam na tłusty czwartek! :D hah
    Jakoś szczególnie nie obchodzę tego święta :)

    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też uważam że single mogą fajnie spędzić walentynki.

    OdpowiedzUsuń
  24. najbardziej spodobała mi się opcja z zakupami! <3

    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podoba mi się pomysł czwarty i piąty, ale do póki nie mam drugiej połówki, Walentynki traktują po prostu jako zwyczajny dzień :)
    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. super pomysły :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W tym roku w walentynki nie byłam singlem po raz pierwszy od dłuższego czasu i spędziłam ten wieczór cudownie. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. dobre rady :) ja w tym roku pierwszy raz obchodziłam to święto ze swoją "drugą połówką" :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. hahahahah urocze <3
    najlepszy pomysł 5 hahahha


    Zapraszam do mnie <3
    -------> BLOG VANILOVE

    OdpowiedzUsuń
  30. O tak, relaks przede wszystkim :) nie ważne czy samemu czy z kimś ;)

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka