Placuszek otrębowo-owsiany na poprawę humoru.

Hejka dzisiaj postanowiłam podzielić się z wami  przepisem, który ostatnio bardzo polubiłam i jest jednym z faworytów wśród moich śniadań a  mowa tu oczywiście o owiano -otrębowym placuszku. Jeśli chcecie dowiedzieć się nieco więcej o przepisie zapraszam do dalszej części posta. 

Składniki:

  • 3łyżki otrąb(u mnie owsiane)
  • 3łyżki mąki owsianej( mogą być zmielone płatki owsiane)
  • 1łyżeczka nasion chia 
  • mleko 
  • olej do smażenia 
  • opcjonalnie miód lub coś do nadania słodkości.

Przygotowanie:

 Otręby i mąkę owsianą rozdrabniamy w blenderze, przesypujemy do miski i zalewamy większą ilością mleka, dodajemy nasiona chia, miód i wkładamy do lodówki(przynajmniej na 2h a najlepiej na całą noc.)Na patelnię wlewamy olej i go rozgrzewamy, wykładamy ciasto, które wcześniej zamieszaliśmy i smażymy aż nasz placuszek przyrumieni się z obu stron. Na koniec możesz posmarować placuszka ulubionym dżemem, masłem orzechowym, czy też posypać cynamonem.

Rady:

  • -Nie przewracaj zbyt wcześnie placuszka, ponieważ może ci to nie wyjść i nie będzie on dobrze wyglądał 
  • -Placuszek wyjdzie także bez nasion chia tylko musisz pamiętać o dodaniu mniejszej ilości mleka.



                                                                😋SMACZNEGO😋

45 komentarzy :

  1. Nie przepadam za smakiem otrąb. Z kolei chia uwielbiam :D Spróbuję zrobić sobie taki placuszek - może mi zasmakuje. Kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, mam podobnie :) chia - pycha, otręby już gorzej :)

      Usuń
  2. No to teraz mi narobiłaś smaka :--) a idź Ty! Hahaha :* musi być pyszne... zapisuje przepis :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jutro z Szymciem będziemy się zajadać placuszkami bo ostanio mi się zachciało :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zapisać ten przepis, wyglada przepysznie! Kocham otręby :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda naprawdę smacznie. Z chęcią zjadłabym go na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przygotuję na pewno swojemu Misiowi :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie placki! Szczególnie z bananem i orzechami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę też spróbować. Przepis wydaje się całkiem ciekawy.Zapraszam do wspólnej obserwacji- mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pychotka, uwielbiam takie placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jadałam jeszcze takiego połączenia! Chia do tej pory wykorzystywałam do puddingu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm, wygląda pysznie ;)
    Świetny wpis, pozdrawiam ;)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, u mnie wszystko, co ma w sobie owsiankę odpada - nie lubię jej i to bardzo :c Nie nadaje się do zdrowego odżywiania: kasz też nie umiem przełknąć XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda pysznie :) Na pewno tak samo dobrze smakuje :)
    Dziękuję za obserwację :) Ja również chętnie zostanę u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O takiej wersji jeszcze nie słyszałam! Koniecznie muszę wypróbować! Wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy czegoś takiego nie jadłam, wygląda smakowicie! Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie robiłam takiego placuszka, na pewno jest pyszny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Założę się, że jest smaczny :), a wygląda zachęcająco. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. mmmm, pychotka <3 jestem ogromna fanka wszystkie co owsiane :D

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią ;*
    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/02/red-marine.html

    OdpowiedzUsuń
  19. pycha! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się super i chyba za niedługo go zrobię! :D
    Proponowałaś wspólną obserwację, ja właśnie zaobserwowałam ♥
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda pysznie :) Pewnie kiedyś wypróbuję.
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie fit, i z otrębami, po prostu kocham <3
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglada pysznie :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda pysznie i mimo, że nie przepadam za otrębami to chętnie wypróbuje przepis :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem ciekawy przepis, chyba zrobię zakupy i się skuszę !
    Proponowałaś wspólną obserwację, ja z miłą chęcią już zaobserwowałam :)
    pozdrawiam :*
    ZAPRASZAM Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam otręby, koniecznie muszę tego spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie robiłam jeszcze nigdy takiego a nawet chyba nie jadłam, ale prezentuje się super i przepis na pewno wypróbuje :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Smakowicie się zapowiada 👌👌

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie otręby odpadają. Jakoś za nimi nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wygląda :) i bardzo prosty przepis, muszę wypróbować.

    Jakbyś byłą zainteresowana różnymi pomysłami na zdrowe śniadania i przekąski to Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. O jezu jak apetycznie wygląda..! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Dosyć smacznie wygląda ten placuszek :)
    Muszę kiedyś koniecznie skosztować!

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda pysznie!
    Zapraszam na urodzinowy konkurs - do wygrania zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

❤ Instagram: https://www.instagram.com/monikaa_1999_

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka