11 Sposobów na poprawę humoru,

Hejka z racji, że ferie już dawno za nami a do najbliższego wolnego zostało jeszcze  trochę czasu, a teraz mamy wiele nauki i obowiązków co wiąże się niekiedy  z zepsuciem naszego nastroju. Dlatego dzisiaj postanowiłam przekazać wam kilka moich sposobów na poprawę humoru.

1)Weź gorąca kąpiel z dużą ilością piany.

Taka przyjemność pozwoli ci się rozluźnić i zrelaksować. Warto wrzucić do wody pieniącą się kulę,dodać odrobinę ulubionego olejku lub wlać trochę płynu do kąpieli. Możesz też zgasić światło i zapalić ulubione świece.

2)Wyśpij się

Często przez to, że brakuje nam snu dopadają nas różne złe myśli. Warto wtedy położyć się na chwilę i odpocząć od zmartwień i trudów. Możesz także spróbować kłaść się wcześniej spać  dzięki czemu rano będziesz bardziej wypoczęty i szczęśliwszy.

3) Pobaw się ze swoim zwierzakiem.

Zwierzęta często pomagają człowiekowi w rozładowaniu  złej energii. Warto poświęcić chwilę na zabawę ze swoim pupilem lub na zwyczajne głaskanie. Może to nie wyleczy wszystkich twoich zmartwień, ale chociaż na chwilę poprawi twój humor.

4) Zjedz coś dobrego

Nie muszą być to słodycze,które poprawiają humor tylko na chwilę i mają dużo cukru. Możesz sam(a) coś ugotować, wykazać się inwencją twórczą  lub po prostu zamówić coś dobrego

5)Uprawiaj sport

Moim zdaniem nie ma nic lepszego na poprawę humoru niż sport. Daje on tyle satysfakcji i pozytywnej energii, że aż trudno to sobie wyobrazić. Ja osobiście kocham bieganie, ale jak wiadomo jest tyle dyscyplin,że każdy znajdzie coś co sprawi mu frajdę.

6) Obejrzyj  ciekawy film

Warto, żeby był on pozytywny i śmieszny. Na doła najlepsze są komedie, pozwalają one oderwać się od problemów i wejść do świata bohaterów z ekranów w którym wszystko  wydaje się śmieszne i niewiarygodne.

7) wyjdź na słońce

Wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami, dlatego warto pospacerować w słońcu i zaczerpnąć świeżego powietrza. Często nasze obniżone samopoczucie wynika z deszczu i brzydkiej pogody. Dzięki takiej słonecznej kuracji nie tylko poprawimy sobie nastrój, ale także zwiększymy ilość witaminy D w naszych organizmach .

8)Tańcz i śpiewaj

Myślisz, że nie umiesz tańczyć ani śpiewać, w ogóle się tym nie przejmuj ja też tego  nie potrafię a mimo to puszczam muzykę na cały regulator i wygłupiam się sama ze sobą lub z moim lustrzanym odbiciem.😃

 9) Zrób listę  swoich marzeń

Na pewno masz jakieś marzenia, rzeczy, które chcesz zrobić. Spisz je wszystkie na kartce i w miarę możliwości realizuj a potem skreślaj z listy.


10) Spotkaj się ze znajomymi

 

11) Uśmiechnij się😁


A wy jakie macie sposoby na poprawę humoru? Koniecznie piszcie w komentarzach.


46 komentarzy :

  1. Oo tak, uwielbiam wannę pełną piany :D To pozwala mi się zrelaksować

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te sposoby i mi bardzo pomagają :) Szczególnie sport i mój zwierzak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Część z tych punktów już dzisiaj mogę odhaczyć :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi muzyka zdecydowanie poprawia humor ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze jak nie mam humoru to idę spać, szukam jedzenia, wychodzę na spacer lub rozmawiam z kimś zaufanym :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kąpiel to dobra sprawa, jednak na to trzeba mieć troszkę więcej czasu.. uwielbiam, zwłaszcza a olejkami czy solami morskimi, ale tak jak mówię - mogę sobie na to pozwolić tylko i wyłącznie przy wolnym wieczorze ☺ Zabawa z pupilem zawsze cieszy tak samo, a sport? Dobry trening to uśmiech na twarzy każdej osoby, polecam! ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rady! Ja jak mam choć trochę wolnego czasu to poświęcam go blogowi :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju z tym uprawianiem sportu zgadzam się w 100% u mnie endorfiny wydzielają się szczególnie po zumbie i po siłowni <3 Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi zawsze pomagała kąpiel. Niestety w aktualnie wynajmowanym mieszaniu nie mam wanny i ciągle nie mogę się z tym pogodzić :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Post idealny dla mnie! Bo ostatnio przez tę zmieniającą się pogodę coraz częściej miewam humorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wanna i podróże, nawet takie malutkie, za miasto - to moje najlepsze poprawiacze humoru <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim lekarstwem na poprawę humoru jest muzyka i mój chłopak. Uwielbiam również się bawić z psiakiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi humor często poprawia zabawa z moim pieskiem ;)

    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi głownie humor poprawia spanie i dobre jedzenie, haha
    [blog]
    [kanał na yt]

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie sport poprawia humor :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rady! Ja na poprawę humoru często jeszcze czytam albo słucham muzyki. :)

    Pozdrawiam xx
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy post i cudowny wygląd bloga :)
    Zapraszam do mnie <3
    big-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej pomaga mi spotkanie z przyjaciółką albo zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice photos, Dear!
    I`m following ur blog with a great pleasure via Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne rady :) dla mnie na poprawę humoru najlepszy jest wysiłek fizyczny badz spotkanie z przyjaciółkami!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. mi z reguły ciężko humor poprawić, niestety żaden z powyższych sposobów by na mnie nie zadziałał :D po prostu musi mi przejść i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie najlepszym poprawiaczem nastroju jest siłownia i ulubiona muzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim lekarstwem na poprawę humoru są książki oraz pisanie. Te sposoby nigdy nie zawodzą :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie posty :D U mnie zawsze działą muzyka, tańczenie (a raczej połamaniec), dobry film, i jedzenie :D
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze napisane :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Słońce albo sen - to zdecydowanie sprawia, że się uśmiecham :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi słońce zawsze poprawia humor :) dlatego mam nadzieję, że niedługo wiosna zaatakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi zawsze pomaga słuchanie muzyki:D
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. 1,4,5 i 7 najlepsze! :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna lista :-) z dobrego filmu i kąpieli z pianą korzystam bardzo często...

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne propozycje! Z opcją ze sportem bardzo się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne porady! Na pewno skorzystam, bo ostatnio mój humor jest co raz gorszy, a czasami nie trzeba wiele by pojawił się uśmiech na naszych twarzach:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Najlepszą opcją dla mnie jest ugotowanie czegoś dobrego z przyjaciółmi i zjedzenie tego ogladając razem film , a potem wspólne wyjście np.na rolki😂 Super post

    Zapraszam serdecznie do siebie i pozdrawiam:

    http://welcome-mk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Najlepszą opcją byłaby dla mnie ta z numerem 1 ale nie mam wanny :( Więc humor poprawia mi samotność :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne sposoby ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy, pełen inspiracji blog. Zdecydowanie zostaję na dłużej :)
    buziaki, Niki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne rady! Super post i blog! Powodzenia i zapraszam do mnie. http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Rady świetne!
    Przydatne ;)
    Blog pełen inspiracji, jestem tu pierwszy raz ale będę zaglądać częściej!
    Pozdrawiam, życzę miłej nocki ♥
    Oliwia Felkel - KLIK <- Zapraszam, zaobserwuj jak ci się spodoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdecydowanie Kochana brakuję mi snu! ALe jak tu spać, jak tyle rzeczy do roboty hihih :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie te sposoby stosuje, najczęściej słucham muzyki i śpiewam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie umiem stosować wielu z powyższych sposobów, co jest niestety, ale przykre. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczne rady!
    Na pewno skorzystam
    XOXO

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka