Wiosenny poradnik


Hejka:) Trochę mnie tu nie było, ale to z powodu natłoku obowiązków, który mnie otacza. Mamy w końcu upragnioną wiosnę wszystko powoli budzi się z zimowego letargu, już niedługo czas wakacyjnego odpoczynku, na który wszyscy z utęsknieniem czekają . Mimo, że za oknami wciąż można wyczuć jeszcze więcej zimowego chłodu niż wiosennego ciepła, to jednak rozpoczynając nową porę roku warto pamiętać o kilku ważnych rzeczach tak więc dzisiaj przychodzę do was z mini poradnikiem o czym warto pamiętać wiosną.

1)Zadbaj o włosy
Zima jest prawdziwym sprawdzianem dla naszych kosmyków, często zdarza się przycinać je zamkiem od kurtki, a także niszczyć przez noszenie zimowych czapek, był to prawdziwy sprawdzian dla naszych włosów. Dlatego warto podciąć je kilka centymetrów i odżywić np: przez nałożenie ulubionego olejku czy maski. W Hebe trwa promocja do -40% na kosmetyki do włosów.



2)Wyjdź na słońce🌞🌴
Może na razie pogoda jeszcze nam nie dopisuje, ale jak tylko pojawi się słońce warto przejść się na spacer i zażywać,, słonecznych kąpieli ''. Gwarantuję, że od razu poprawi nam się nastrój i nastroimy się do działania. Ponadto słońce pobudza produkcję witaminy D 3, która jest bardzo ważna  do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu.

3),,Zdejmij maskę''
Wiosną warto zamienić nasze ciężkie podkłady do twarzy na coś znacznie lżejszego np: kremy BB, czy też sam korektor. Unikniesz w ten sposób rozpływania się podkładu w cieplejsze dni.

4)Krem z filtrem
Ochrona naszej twarzy przed słońcem jest bardzo ważna nawet jeśli jego promieniowanie jest niewielkie, to może uchronić cię przed pojawieniem się na twojej twarzy przedwczesnych zmarszczek. Dużo kosmetyków ma również filtry przeciw słoneczne.\

5) Okulary przeciw słoneczne
Mają chyba więcej zwolenników niż przeciwników, ja zdecydowanie należę do tych pierwszych i nie lubię patrzeć na rażące słońce dlatego  nie wyobrażam sobie bez nich ciepłych, wiosennych dni. Warto jednak pamiętać, że większość tańszych modele nie chroni naszego wzroku przed słońcem,  dlatego warto kupować je w salonie optycznym.

6) Rusz się z kanapy
Wiosna jest idealną porą roku, aby zacząć uprawiać nowy sport, czy też złapać formę przed wakacjami. Dlatego warto zacząć ćwiczyć już od dziś i nie szukać sobie ciągłych wymówek.

Mam nadzieję, że post się wam spodobał. Koniecznie dajcie znać w komentarzach, co według was jest niezbędne wiosną. Przesyłam wam  wirtualne buziaki i uściski, do zobaczenia w kolejnym
poście. 😄
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

38 komentarzy :

  1. ja już noszę okulary przeciwsłoneczne;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja już w końcu ruszyłam się z kanapy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno wróciłam z Malty. Tam pogoda jest ładniejsza niż u nas, ale nie zapomniałam o podkładzie z filtrem! Moja twarz była zabezpieczona i jako jedyna z moich współpodróżników nie spaliłam się aż tak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrezygnowanie z całości podkładu jest najlepsze! Warto w te dni pokazać swoją urodę i nie zasłaniać jej pod grubą warstwą podkładu. Natura jest piękna i my jesteśmy piękne. :)

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam!
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym tak chciała mieć okulary przeciwsłoneczne, jednak w moim przypadku nie jest to możliwe. Muszę nosić swoje korekcyjne :( No ale cóż, muszę się z tym pogodzić..

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zwykle nie używam okularów wiosna wole nosić je latem :)

    Pozdrawiam ! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam tego szamponu z Jantaru i genialnie mi się sprawdza. Nominowałam Cię do LBA. Jeśli nie chcesz tego publikować u siebie to czekam na odpowiedzi u mnie w komentarzu :) http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Och tak ! Ze słońca trzeba korzystać jak się da :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny, przydatny poradnik na wiosnę. Na początku trudno się przestawić ale poźniej tylko korzystamy z wiosny:)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczęła się wiosna, a ja już wyciągnęłam moje rolki. Masz rację wiosna jest odpowiednią porą na aktywność fizyczną. Ciekawy post ;)
    Pozdrawiam, Recenzje Filmów

    OdpowiedzUsuń
  11. Podcięłam włosy i ruszyłam się z kanapy! Wiosna to idealny czas na rolki lub rower.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś cały czas siedziałam w domu,
    teraz to nawet wytrzymać w nim nie mogę jak tak nic nie robię

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  13. Okulary by się już rzeczywiście mogły przydać, ostatnio piękne słońce :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Póki co jestem chora, więc na słońce nie wychodzę, ale zamierzam, bo mam bardzo bladą karnację, ale opalenizna utrzymuje się u mnie dość długo ;) Co do włosów są dla mnie katorgą, bo są strasznie kruche, cienkie i łamliwe [biorę różne leki, w dodatku mam pewne niedobory] i póki co odżywki efektów nie przynoszą D: Ale końcówki mam zamiar podciąć, myślę nawet czy nie ściąć włosów do ramion, ale mama jest STANOWCZO przeciwna ;)
    Pozdrawiam i życzę weny! :)
    Haniko
    http://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post, Dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  16. O, muszę zacząć odzwyczajać się od pokładu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Okularki przeciwsłoneczne obowiązkowe :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Okulary jak najbardziej nosze już wiosną <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. o tak :) warto zregenerować włosy po zimie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej w czasie wiosny uwielbiam promienie słońca. I korzystam z każdej możliwej chwili na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie must have wiosną są spacery :) Latem jest zdecydowanie za gorąco, a wiosną uwielbiam chodzić po parkach :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie punkty u mnie już są wprowadzone w życie :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ze mną okulary przeciwsłoneczne były nawet zimą! Fajny blog, często wpadam. Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się ze wszystkimi punktami. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja niestety nie potrafię zamienić podkładu na lżejszy ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. Korzystam z każdego punktu ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdjęcia - Jak zawsze <3


    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  28. Łał! Ale super post :) Uwielbiam takie inspiracje :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rady :)
    W sumie to trudno nie wyjść z domu na spacerek mając takie słoneczko za oknem :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super poradnik, zdecydowanie muszę zadbać o włosy tą wiosną, no i oczywiście ruszyć się i wyjść z domu :)

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  31. super rady, właśnie kupiłam dziś Jantar - jestem ciekawa efektów :D

    OdpowiedzUsuń
  32. O muszę podciąć końcówki i zadbać o ich nawilżenie. Okulary przeciwsłoneczne już wyciągnęłam. Ale teraz muszę poszukać jakiegoś dobrego lekkiego podkładu.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam kiedyś ten szampon z pharmacy ale u mnie się w ogóle nie sprawdził:(
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. używam tej odżywki z Jantara ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie bardzo nakreca słoneczna pogoda i aż przyjemnioe sie w koncu spaceruje! Nagle ciezkie totby/plecaki przestają mi tak ciśźyć! :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  36. Słońce *.* Uwielbiam spacery kiedy już jest wiosna <3

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę, że o dbaniu o włosy powinnyśmy pamiętać przez cały rok. Wiosna to akurat chyba najprzyjemniejsza dla nich pora :) Moim zdaniem to idealny moment na rozpoczęcie realizowania swoich celów, bo gdy jest więcej słońca i ciepła, to i jest więcej motywacji :)
    mój blog, zapraszam


    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

❤ Instagram: https://www.instagram.com/monikaa_1999_

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka