Berlin-Poczdam2017



Hejka kochani!:) wiem, że nie było mnie tutaj chyba z milion lat( a dokładnie od 1 kwietnia:D),
ale ostatnio dużo się działo i o dziwo były to bardzo pozytywne wydarzenia, jednym z nich był mój wyjazd do Niemiec, który pomimo, że był bardzo krótki to był mega udany.Pierwszego dnia zwiedziliśmy Poczdam, w którym spacerowaliśmy po ogrodach pałacowych Sanssouci następnie przejechaliśmy przez Most Szpiegów i podziwialiśmy mur berliński, Kościół Pamięci ,Muzeum Techniki. Chodziliśmy po Berlinie do późna. Duże wrażenie wywarł na mnie budynek Sony Center, który świecił się rozmaitymi kolorami. Około 22 udaliśmy się do schroniska, gdzie pokoje były bardzo wygodne i ładne.Zresztą nie miałam dużych wymagań, bo po całym dniu zwiedzania zasnęłabym nawet na stojąco:) . Nazajutrz po zjedzeniu śniadania czekały nas jeszcze lepsze atrakcje. Widzieliśmy Bramę Brandenburska, Pomnik Pomordowanych Żydów i gmach Reichstagu. Bardzo podobała mi się  wizyta w muzeum figur woskowych Madame Tussauds, gdzie postacie z wosku wyglądały jak żywi ludzie. Widzieliśmy także piękne kościoły i Muzeum Pergamonu. Wieczorem był czas na zakupy. Oczywiście musiałam obkupić się w Primarku i spróbować słynnej kawy ze Starbucksa. Rano dotarłam do Polski zmęczona,ale bardzo szczęśliwa. A poniżej kilka fotek z wyjazdu.


Ps: Dajcie znać w komentarzach, czy chcecie haul z Primarka?

34 komentarze :

  1. Fajny wyjazd :) Ja wybieram się do muzeum figur woskowych do Londynu w czerwcu :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam przeglądać takie zdjęcia :) Od razu czuć klimat tamtych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oglądać zdjęcia z wycieczek, szczególnie z miejsc w których nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna taka foto relacja!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. W berlinie też już byłam, i było wspaniale :)
    Uwielbiam Photorelacje, świetny post.
    Śliczny blog
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam w Muzeum Figur Woskowych, ale w Paryżu i szczerze polecam, bo też było bardzo fajnie :) Chętnie obejrzałabym haul z Primarka. Pozdrawiam i obserwuję! http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiego wyjazdu! Ja w muzeum figur woskowych byłam jedynie w Polsce, ale mam zamiar odwiedzić także Francję ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia:)
    Czekam na haul:)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są takie wycieczki :)
    Miło popatrzeć na zdjęcia :)

    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  10. I looove it! ❤

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Też mam w planach taki wyjazd :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzę o wizycie w Muzeum figur woskowych ♥♥
    Zapraszam do siebie http://oczamimalilaty.blogspot.com/
    Obserwuję, miłego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze ja bym bardzo chciala byc w tym muzeum i Ci bardzo tego zazdroszczę <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a beautiful place, I'd love to visit it ^^


    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne widoki ! Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, inspiracyjne zdjęcia :)
    Najważniejsze, że wyjazd się udał :)
    Lubię oglądać notki z nowościami na blogach, więc możesz takową zrobić.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przypomina mi się moja wycieczka do Berlina. :D
    Ogółem bardzo ładne miasto, jest co zwiedzać mimo ogromnych tłumów... *a jak jest się wstydliwym człowiekiem to obecność ludu nie pomaga...*
    Zdjęcia bardzo ładne, blog bardzo pozytywny, co mi się spodoba, więc obserwuję - będę obserwować dalszy rozwój tej stronki. :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    Haniko
    http://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia i piękne miasto! Zazdroszczę wyjazdu :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow!! Niesamowite zdjęcia :) Wycieczka udana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia, widać, że udany wyjazd :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyjazd chyba udany, prawda? :) fajne zdjecia :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  22. Zauważyłam, ze bardzo dużo osób w tym okresie wyjeżdżalo do Niemiec. Mnie zacheca Primark, w koncu bym sie porządnie zaopatrzyla w ciuchy.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jednym słowem - pięknie :) Nie byłam w Niemczech jakieś 6 lat i chętnie bym tam wróciła ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. chciałabym pojechać wreszcie za granice, ale jak na razie nie mam takiej możliwości :(


    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello my dear,
    Wow I am in love with your blog. Those photos are really awesome, Berlin is a great city :-*
    Hugs from Germany
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałaś super intensywny wyjazd :).

    Też lubię zwiedzać aż do upadłego :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach zazdroszczę wyjazdu :D Piękne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. oj tak! z niecierpilowscia czekam na houl zakupowy z primarka ;3 swietna relacja, widac, ze sie cudownie bawilas ;*

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny mix!
    makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach, sama chciałabym odwiedzić Berlin i zobaczyć jego zabytki :)
    Aleksandra (SETNY-menty)

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

❤ Instagram: https://www.instagram.com/monikaa_1999_

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka