Ulubieńcy ostatnich miesięcy.

Hejka:) Ostatni post z ulubieńcami bardzo wam się spodobał i osiągnął dużą liczbę wyświetleń. Dlatego dzisiaj przychodzę do was z podobnym postem.


Kosmetyki i pielęgnacja.

 Ostatnimi miesiącami postanowiłam lepiej zadbać o włosy i dlatego stawiam na kosmetyki do ich pielęgnacji. Obecnie używam ich sporo.

  •  Grzebień z szeroko rozstawionymi zębami
  • Maska Alterra aloes i granat
  •  Elfa, Intensive Hair Therapy, Serum łopianowe przeciw wypadaniu włosów z aktywatorem wzrostu.
  •  Jantar, Odżywka do włosów i skóry głowy.
  • Green Pharmacy, Szampon do włosów tłustych u podstawy i suchych na końcach z żeń - szeniem.


  • INGRID ideal face contouring-Paleta do konturowania twarzy, to cudeńko jest o tyle fajne, że mamy wszystko to czego potrzebujemy w jednym produkcie. Wstając wcześnie rano i będąc leniem, nie mam ochoty na szukanie wszystkich tych rzeczy z osobna dlatego ta paleta sprawdza się dla mnie świetnie.
  •  Perfumy- Sweet rose la rive- Perfumy są bardzo tanie, ale urzekły mnie swoim kwiatowym zapachem. Może i nie trzymają się długo,ale ja jestem totalną fanką różanej nuty i jak dla mnie są idealne.

  Jedzenie i picie 


  • Ostatnio bardzo polubiłam zieloną herbatę, jedną z moich ulubionych jest ta z POSTI z dodatkiem cytryny.
  • Mokate Winter Party SWEET TRUFFLES- To połączenie kawy z truflową nutą bardzo przypadło mi do gustu i mogłabym go pić nom stop

Muzyka 

  • Kortez- Niby nic
  • Imagine Dragons- On Top Of The World
  • Train-Angel In Blue Jeans

 Film 

  • ,,Przerwana lekcja muzyki'' -Film opowiada o dziewczynie, która po próbie samobójczej trafia do szpitala psychiatrycznego  i na nowo próbuje odbudować swoje życie.



A jacy są wasi ostatni ulubieńcy? Koniecznie dajcie znać w komentarzach, buziaki 😘






 

41 komentarzy :

  1. kiedyś używałam grzebienia z szeroko rozstawionymi ząbkami teraz jestem wierna tangle angel :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio wszędzie widzę produkty z Jantara. W najbliższym czasie chyba sama się na nie skuszę :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzebień to narzędzie bez którego nie rozczesze włosów .. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post uwielbiam ulubieńców :) pozdrawiam cieplutko
    https://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie zestawienia, można się czegoś dowiedzieć nowego i przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio oglądałam "Ukryte piękno" i bardzo polecam ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej masce z alterry muszę ją kupić. Ja też muszę zadbać o włosy bo mam bardzo zniszczone i suche.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. też używam tego grzebienia :)
    a filmu nie znam.. :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post! Musiałabym zerknąć za jakąś odżywką do włosów, a ten film chyba obejrzę *_*
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeuroczy wygląd bloga, od razu mnie urzekł!
    Uwielbiam kosmetyki z Alterry, tak przecudownie pachną.
    A film dopiszę sobie do bujo, żeby nie zapomnieć. c:

    http://popsuty-kran.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. serum łopianowe dobrze wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także uwielbiam zapach różany <3 Ten film uwielbiam <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. oj kawa taaaak!! Bo kto nie potrzebuje kawy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam szamponu firmy Jantar i muszę przyznać, że nawet mi się spodobał :)

    dosomethingforart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Szampon z Green Pharmacy to też mój Ulubieniec <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam tych perfum, mają cudowny zapach :) Obserwuję! :3

    vile rose ☾

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam nigdy żadnego z kosmetyków, które wymieniłaś, ale od jakiegoś czasu bardzo chcę zobaczyć polecany przez Ciebie film :)

    ♥ Pisane z pasją >KLIK< ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie znam zbyt tych kosmetyków i nie mam też swoich ulubieńców. jesli chodzi o muzykę, to Imagine Dragons- On Top Of The World uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców. Chce oglądnąc ten film więc wieczorem zrobię sobie mały seans :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ulubieńcy, uwielbiam odżywkę z Alterry!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Film mnie zaintrygował. Po egzaminach na pewno go obejrzę.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta maska do włosów jest naprawdę dobra :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Love it soooo much! Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Imagine Dragons, a tę piosenkę w szczególności. Fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  26. Maskę z Alterry uwielbiam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakoś nie ufam kosmetykom Green Pharmacy :) Ciekawy post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Excellent post!
    I follow you,please follow me back
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli chodzi o picie, jestem również zakochana w tej herbacie! Jak zwykle świetny post :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjny blog i piękne zdjęcia <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię grzebienie z szerokim rozstawem zębów, ale wolę drewniane, bo plastikowe się niestety elektryzują.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ostatnio polubiłam zieloną herbatę z maliną i truskawką - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Do włosów polecam maski Kallos. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ten perfum La Rive, ale w innym opakowaniu. Bardzo go lubię.

    Obserwuje :)
    granivera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka