Co u mnie+mały haul.

Hejka😁 mam nadzieję,że majówka wam się udała. Ja co prawda spędziłam ją w domu,ale w końcu trochę odpoczęłam i dostrzegłam, że wszystko da się pogodzić chociaż niekiedy wymaga to od nas nie lada determinacji, ale uważam, że zawsze warto robić to co się kocha dlatego też mimo szkoły i robienia prawa jazdy nie zrezygnowałam z biegania. W kwietniu skończyłam 18lat i spełniłam swoje marzenie o wyjeździe za granicę, było naprawdę fantastycznie. Aż trudno w to uwierzyć,ale miałam nawet czas na oglądanie seriali i mogę wam tu polecić ich aż trzy:
  • thirteen reasons why
  • belfer
  • teen wolf
 A teraz przejdę już do pokazywania wam rzeczy kupionych w Niemczech w Primarku i DM, ale niestety nie pamiętam już cen, więc tylko wklejam zdjęcia.

Niedawno też założyłam instagrama na którego was serdecznie zapraszam:)
Mój instagram <3 

Koniecznie dajcie znać w komentarzach co nowego u was słychać i czy byliście ostatnio na zakupach,albo w jakimś nowym miejscu? Przesyłam wirtualne przytulasy i do zobaczenia:)

28 komentarzy :

  1. Również przesyłam wirtualnego przytulasa :* Ja niestety nie miałam majówki - w Niemczech tylko 1.05 jest wolny.
    Fajny ten plecaczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne rzeczy :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory kontórówek i szmineczek <3 Zapraszam do siebie: https://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Okularki świetne! Uwielbiam takie kształty ! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Primark :D Można tam dosłownie znaleźć wszystko! Bardzo spodobały mi się okularki :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami ciężko pogodzić kilka spraw/ czynności ze sobą ale jeżeli się chce to nic trudnego :) Fajnie, że Tobie się udało! Ja seriale sobie zapiszę, a ostatnio polecono mi "13 powodów" - może oglądałaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej tyle gumeczek by mi się przydało, może bym połowę z nich zachowała na dłużej :D
    Fajny post!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe nowości, wszystko przypadło mi do gustu. Chętnie zajrzę na Twego insta. Pozdrawiam ciepło i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię chodzić w Niemczech na primarki - tanio i dobrze! Powodzenia z prawkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne okulary... aż przejechałabym się do Primarka, ale do granicy trochę mam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW, same fantastyczne rzeczy :) Osobiście jeszcze nigdy nie byłam w "Primarku"... i oczywiście żałuję!
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze strasznie ubolewam że w Polsce nie ma Primarka :( Okulary i plecak świetne *.* Powodzenia na zdawaniu prawka :)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe rzeczy kupiłaś :D Teen wolf to życie♥
    Pozdrawiam, jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Okulary wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy!
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego ^^ Miałaś piękne marzenie, dobrze, że je spełniłaś :)
    Oj 13 rw też oglądałam i nie mogę się doczekać 2 sezonu jeju aaa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, świetny post! Idę czytać następne! :D ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne okulary *_*
    Obserwuję i liczę na rewanżyk :)

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy kupiłaś :)
    Pozdrawiamy, xxx
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  19. jejciu jakie śliczne rzeczy są w primarku ! ;) bede wiedziała gdzie warto zajrzeć :)
    majówka w domu spędzony czas, ze względu na kiepską pogodę.
    dziękuję za odwiedziny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zakupy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Okularki mnie urzekły!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)
    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Thirteen Reasons Why wciągnęło i mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. szminka do ust z golden rose w kredce to dla mnie rewelacja!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe zakupy! :)
    Zapraszam do mnie!
    www.metalovekule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka