FIT lody kawowo-bananowe

Hejka ostatnio w końcu za oknem zaczęło świecić słońce. Nie wiem, jak dla was ,ale dla mnie jest to idealna pora na jedzenie lodów  i oczywiście mogę je jeść w  ogromnych ilościach,ale jak wiemy nie jest to zbyt zdrowe. Dlatego staram się zastępować sklepowe łakocie bardziej naturalnymi i zrobionymi samemu, więc w dzisiejszym poście chciałabym się z wami podzielić przepisem na lody  kawowo-bananowe, które mi osobiście bardzo posmakowały.
 SKŁADNIKI:
  • 2 banany
  • 2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
  • Dowolne mleko np: krowie, sojowe...
  • Słodzidło np: miód( wg uznania)
  • Dobry blender
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Banany mrozimy, następnie zamrożone owoce wraz z mlekiem, kawom i naszym słodzidłem blendujemy  na gładką masę.
SMACZNEGO 😘

34 komentarze :

  1. Mam zamiar w tym roku zacząć robić swoje lody :D Czekam na kolejne przepisy, bo ten niestety nie jest dla mnie, ponieważ nie lubię bananów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszą być pyszne! Jak zacznie się sezon na owoce (truskawki, maliny itp) to na pewno będę próbowała przygotować takie fit lody ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniaam pychota, wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ładnie, ale nie lubię połączenia banana i akwy.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajj, aktualnie mam ochotę na lody, ponieważ stoję w nagrzanym pomieszczeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Za bananami nie przepadam i za zapachem kawy, często robię lody ale takie wodne z owocami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie :D

    Pozdrawiam ~ Blue Butterfly

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi smaka narobiłaś :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę wypróbować, świetny przepis !

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno są pyszne bo każdy składnik nawet sam jest cudowny :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa bym jestem jakby wyszły gdybym zamieniła kawę na czekoladę. Akurat kawy nie lubię, ale nie chcę obżerać się sklepowymi lodami więc taki zamiennik byłby fajny :)

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pysznie wyglądają!
    Kiedy na pewno wypróbuję :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno jest to świetna alternatywa dla zwykłych lodów z pewnością wypróbuję
    obserwuje :*
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przepisu na pewno skorzystam, szczególnie że uwielbiam lody, a teraz mogę jeść je non stop :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/2017/05/serialove-6.html

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog, każdy powinien go zobaczyć :)
    oby tak dalej :* pozdrawiam!
    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na dodatek kawy do bananowych lodów! Muszę z niego skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O nie! Robie na dniach ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Na sam widok aż zgłodniałam. Wygląda to naprawdę smakowicie ^^ Pozdrawiam! ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda bardzo, bardzo smakowicie! muszę spróbować zrobić takie lody ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zobaczyła " Fit" to stwierdziłam, że muszę zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nigdy nie próbowąłam, może w tym roku sie zmobilizuje |:) Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pyszności. :-) Kradnę przepis!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają przepysznie, na sam ich widok robię się głodna :)
    w zasadzie uwielbiam wszystko co bananowe i smak kawy
    też bardzo mi odpowiada, na pewno wykorzystam twój przepis :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Deser wygląda wspaniale i na pewno ciekawie smakuje :) Świetny prosty przepis :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wypróbuje przepisu. Mam nadzieję, że mi posmakują, ale wyglądają świetnie :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

❤ Instagram: https://www.instagram.com/monikaa_1999_

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka