Moje ulubione cytaty z bajek...

 Hejka:)
 Na wstępie chciałam wam podziękować za 102 obserwacje. Mam ochotę wyściskać was wszystkich z osobna, to wy jesteście moją największą motywacją a każdy dobry komentarz sprawia, że raduje mi się serce. Mam nadzieję, że z czasem będzie was tutaj jeszcze  więcej:)


A w dzisiejszym poście chcę się z wami podzielić moimi ulubionymi cytatami z bajek. Nie muszę wam chyba  tego mówić, że pomimo 18lat ja ciągle uwielbiam oglądać bajki i chyba nigdy z tego nie wyrosnę:D Myślę, że warto odkrywać morały, które z nich płyną. Uważam, że animowani przyjaciele mogą nas nauczyć naprawdę wielu ważnych rzeczy np: mówienia prawdy, czy  uczenia się na własnych błędach. A oto kilka mich ulubionych cytatów:



  • ,,A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? ? spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. ? Co wtedy?  Nic wielkiego ? zapewnił go Puchatek. ? Posiedzę tu sobie i na ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika. ,,Kubuś Puchatek"

  •  ,,Jeśli będzie ci dane żyć sto lat, to ja chciałbym żyć sto lat minus jeden dzień, abym nie musiał żyć ani jednego dnia bez ciebie." ,,Kubuś Puchatek"


  • ,,Przeszłość potrafi ranić moim zdaniem możesz od niej uciekać lub uczyć się z niej."  
         ,,Król Lew " 

  • ,,Niektórzy mówią, że  nad losem nie da się zapanować, że   przeznaczenie nic nie zmienia, ale ja wiem swoje. Los jest częścią  naszego życia. Trzeba tylko trochę odwagi by to zrozumieć." ,,Merida Waleczna" 

  • ,,Wiesz co się robi jak życie dołuje? Mówi się trudno i płynie się dalej." ,,Gdzie jest Nemo?"
       
  • ,,Życie to nie jest sport dla widzów. Jak będziesz się przyglądał to ani się obejrzysz jak życie ci przejdzie koło nosa." ,,Dzwonnik z Notre Dame"

  • ,,Marzenie jest życzeniem wypowiedzianym przez serce."  ,,Kopciuszek"

  • ,,Ciągle myśląc o tym co było, stracisz z oczu to co może być.'' ,,Ratatuj''

To już wszystko na dzisiaj, mam nadzieję,że post się wam spodobał. Koniecznie dajcie znać w komentarzach jakie są wasze ulubione cytaty z bajek. Buziaki i do następnego razu.

 Uwaga:Grafika wykorzystana prze zemnie w tym  poście, nie jest moją własnością i nie wykorzystuję jej w celach majątkowych, wszystkie zdjęcia zostały znalezione na https://www.google.pl/

29 komentarzy :

  1. i to jest idealny przyklad na to, ze kiedys to byly wartosciowe bajki, nie to co teraz;/ az szkoda mowic...

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam to samo pisać!
      Cudowne cytaty i chętnie takie czytam ♥

      Usuń
  2. Piękne cytaty!
    Naprawdę ciekawy post!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Och.... wzruszyłam się !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytaty z Kubusia są najlepsze :) To była moja ulubiona bajka!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mója ulubiona bajka, Kubuś puchatek :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cytaty w bajek zawsze bardzo do mnie trafiają, zwłaszcza z Kubusia Puchatka.
    Fajny i oryginalny pomysł na post
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne cytaty :) Przypomniało mi się moje dzieciństwo :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytaty są swietne! Dają nam motywacji, skłaniają nad do przemyśleń. Te ktore wybrałaś bardzo mi się podobają ^^
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejuuu niektóre cytaty jeszcze nawet pamiętam z czasów kiedy oglądałam bajki :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. aww przesłodkie cytaty ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Excellent post, I follow you :)
    Visit my blog if you want ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się bardzo podoba pierwszy cytat z Kubusia Puchatka. :)

    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  13. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Cytat z Kopciuszka najbardziej mi się spodobał ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cytaty jakoś nie zapadły w mojej pamięci ale pomysłowy post.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Cytaty z Kubusia Puchatka zapamiętam chyba do końca życia. :D Myśl z "Ratatuj" wpadła właśnie do moich ulubionych. Świetny pomysł na post.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, a tam najnowszy post.
    Miłego dnia/popołudnia/wieczoru życzy Amator-ka
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się cytat kopciuszka :)


    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cytaty są piękne, z bajek zawsze najlepsze, bo najwięcej uczą.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak byłam młodsza praktycznie cały czas oglądałam Kubusia Puchatka. Bajka dzieciństwa. Świetny pomysł na posta.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Niewiele oglądam bajek, więc i nie mam ulubionych cytatów.

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka