Co u mnie + haul zakupowy

Hejka wiem, że dawno mnie tu nie było, ale ostatnio mam naprawdę dużo obowiązków. Zaczęłam pracę i mam strasznie mało czasu . Mam nadzieję, że powoli będę nadrabiać moje wirtualne zaległości ,ale widząc taką piękną pogodę za oknem po prostu nie chce mi się ślęczeć przed komputerem:) Muszę się wam pochwalić,że ostatnio mimo natłoku zajęć spędzam czas bardzo aktywnie po pracy staram się biegać, jeździć na rolkach lub na rowerze, jednak nie zawsze mam na to siłę. Niedawno też zdałam prawo jazdy więc bardzo cieszę się z tego powodu. Ostatnio byłam też na zakupach i wpadłam na pomysł, że pokażę wam dzisiaj te rzeczy, ponieważ można je dorwać jeszcze na przecenach.

Sinsay 29,90 rozmiar XS

Sinsay 9,99zł rozmiar S

Sinsay 49,99zł rozmiar 37

Sinsay 9,99zł rozmiar XS

Auchan 10zł rozmiar S

Szachownica 10zł rozmiar S

Szachownica 10zł rozmiar S

Cropp 29,99zł



Mam nadzieję,że post wam się spodobał, koniecznie dajcie znać w komentarzach co wy kupiłyście na promocjach. Buziaki i do zobaczenia w kolejnym poście:)

PS: Przepraszam was za fatalną jakość zdjęć,ale na razie nie mam dostępu do lepszego sprzętu.

56 komentarzy :

  1. Dość fajne i proste rzeczy, tylko nie da się im zbytnie przyglądnąć przez zamazane i słabo jakościowo zdjęcia :/

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za jakość, ale chwilowo nie mam dostępu do lepszego sprzętu i niestety musiałam robić zdjęcia telefonem. Mam nadzieję, że mój aparat szybko wróci z naprawy. Pozdrawiam i dziękuję za słuszną uwagę;)

      Usuń
  2. Koszula z sinsay śliczna!! :) Gratulacje zdania prawa jazdy!! ;)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandałki skradły moje serce, muszę udać się do Sinsay mam nadzieje ze jeszcze będą 😘 A teraz biegnę zaobserwować twojego bloga, prowadź go tak dalej ❤️
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobrze, że spędzasz swój czas aktywnie, ja także się staram trochę ruszać i jeżdżę wszędzie rowerem.
    Koszulka z Sinsay jest świetna!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię koszulki z Sin-say ;) Są niedrogie i całkiem fajne ;) Co prawda do najlepszych jakościowo nie należą, ale za tę cenę nie ma co oczekiwać cudów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne rzeczy kupiłaś :) bardzo podoba mi się koszula z SinSay :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam prace wejdz na posta mojego

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te rzeczy! <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety pogoda jest brzydka albo pada deszcz albo wieje duży wiatr. Jakie fajne rzeczy.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zdania prawka! :* Bardzo fajne zdobycze. Ja na wyprzedaży, jak na razie, kupiłam sukienkę oraz bluzkę na ramiączkach. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie ubrania są bardzo ładne, ale najbardziej do gustu przypadła mi ostatnia koszula :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. buty są cudowne, też szukam właśnie takich <3
    pozdrawiam anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsza koszula jest bardzo fajna!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne rzeczy :) Koszule śliczne <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten tshirt w printy bardzo mi się podoba! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne koszule oraz buty!
    Też niedługo zaczynam pracę :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszule są mega! <3
    Gratuluje udanych zakupów.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne koszulki, na pewno będziesz mogła je wykorzystywać w różnych zestawieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sin Say ma fajne rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super buciki! ;)
    U mnie też nowości z zakupów ;)
    http://mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta druga bluzeczka mega urocza ♥ Gdzie pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. koszule skradły moje serce <3
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. You have such a lovely blog! :) I love this haul! :)
    I'm following you, I hope you can follow me back! :)

    meg,
    swacre.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo spodobały mi się koszule ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula z croppa jest śliczna! :)

    http://aisakm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta ostatnia koszula jest najbardziej w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. koszula i sandały piękne - chętnie bym przygarnęła <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zakupy! Szczególnie ostatnia koszula ^^
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku świetne zakupy, super koszula.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię te basicowe koszulki z Sinsaya! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Koszulki masz świetne :) Ustrzeliłaś na zakupach same najfajniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję zdanego prawka <3
    Własnie sobie uświadomiłam,m że niedługo będę musiała zakupić kilka nowych koszulek :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty i różowa koszula z Sinsaya są genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie, że spędzasz aktywnie czas, no i gratulacje za zdane prawo jazdy!:)
    Fajne zakupy:)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas:
    protistskitchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne zakupy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Powodzenia w pracy!
    Świetne zakupy :)
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne są te koszule :)

    A widziałam w zarze podobne sandałki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Serdecznie gratuluję zdania prawa jazdy Kochana ! Uwielbiam sklep Sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sinsay to jeden z najczęstszych sklepów, które odwiedzam i często potrafię znaleźć tam coś dla siebie;)
    Zapraszam: https://dominikaa-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Koszula pierwsza super ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje z powodu zdania :) A rzeczy wszystkie śliczne, szczególnie podoba mi się koszula z sinsaya. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń



❤Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, za każdą obserwację i za to, że tu ze mną jesteście.

❤Jeśli komentujesz, to możesz zostawić link do własnego bloga a postaram się wpaść do Ciebie w wolnej chwili.

❤Obserwujesz, powiedz o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę.

❤ Instagram: https://www.instagram.com/monikaa_1999_

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka